Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 Ik heb het eens eerder gevraagd, maar ik kan het niet meer terug vinden. (sorry) Maar waar zit de instelling, in Microsoft Outlook 2010 waar ik instel, berichten een paar dagen laten staan op de server.
winwiz Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 In de geavanceerde accountinstellingen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Met alle respect ik zie het niet staan. Zie in Bijlagen.
winwiz Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Je gebruikt imap, dan heb je deze optie niet. Dit is alleen beschikbaar voor een pop server Nog even de verschillen tussen imap en pop: Met POP (Post Office Protocol), wordt je mail door de e-mail client van de server afgehaald en gekopieerd naar de harddisk. Een POP cliënt haalt de mail binnen en verwijdert ze onmiddellijk van de server ( tenzij u dit zelf anders instelt in uw mail programma ) Dit is dus wat hij zou willen.... Een fundamenteel verschil tussen POP en IMAP is dat u met IMAP rechtstreeks op de server werkt. In plaats van de mail te downloaden geven uw IMAP-folders rechtstreeks weer wat er in uw maildirectory op de server staat. IMAP geeft dus de berichten weer maar laat de mail op de server staan. Het is belangrijk dat je met een IMAP mail client je quota goed in de gaten houdt en op tijd uw mailbox opruimt. Hulp hierbij kan het aanmaken van een archief bestand zijn. Als u met meerdere personen in dezelfde mailbox werkt is het aan te bevelen om IMAP te gebruiken, maakt u alleen gebruik wordt er vaak voor het POP3 protocol gekozen, zorg er altijd voor dat u niet beide protocollen gebruikt op dezelfde mailbox, dit kan problemen op leveren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Winwiz bedankt voor je reactie. Ik heb Gmail, en die gebruikt imap. Dus dan is deze mogelijkheid dus overbodig, begrijp ik dit goed ?
winwiz Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Met Gmail heb je enkele GB aan ruimte, die maak je niet zo snel vol. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Winwiz bedankt daarvoor. Ik dacht ik zie weer iets over het hooft, maar gelukkig is dit niet zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen