icesat Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) Begrijp je punt, alleen het gezeur met transponders is dat het NOOIT klopt. Blindscan kost tijd maar dan heb je ook alles. Leuk voorbeeld is: Sport1 (promo) staat er gewoon lekker bij zonder er wat voor te hoeven doen. Sport1 (promo) staat al een paar weken in deze lijst. Alleen had deze toen de naam Test1. 3 februari 2013 aangepast door icesat
Tuurtje Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) Klopt ben ook benieuwd wat Test2 & Test3 gaan worden. Blindscan doe ik zo eens per 3 weken, vroeger maakte ik ook ook mijn eigen satellites.xml file maar de blindscan wint gewoon p.s. ik gebruik jouw settingslijst niet. 3 februari 2013 aangepast door Tuurtje
icesat Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) Voorlopig blijf ik bij de satellites.xml voor de 4sats. Blindscan is voor mij voorlopig alleen van nut voor de Astra 23,5°E (feeds), Op de A 19,2, HB13,0 en A 28,2 worden er meestal geen nieuwe transponders gevonden. Maakt niet uit of je lijst gebruikt of niet. Maar je moet niet zitten zeggen dat ik zit te klooien. Ik had het over de zenders op 28,5°E waar ik één keer alles goed zet en daarna niets hoef aan te passen. Bijvoorbeeld zenders die nog geen naam hebben zoals More4 HD en Sky Movies Box Office kanalen. Het audiospoor van de MTV zenders, de HD kanalen op AC3 audiospoor zetten, ... 3 februari 2013 aangepast door icesat
Heemickey Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Nou al zou je zitten klooien, klooi dan maar gewoon door hoor :grin: . Ik vind het een superlijst bedankt wederom
Hotzenwalder Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 De lijst met *nieuwe* zenders sinds de laatste scan staan dus niet in een apart bouquet, althans... ze staan er wel in, maar dat haal je weg. Ik ben namelijk altijd zo benieuwd wat er voor echt nieuwe zenders zijn bijgekomen, maar ik denk dat ik dan een compare moet gaan doen met dreamboxedit? 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
SIMBAke Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 waar kan ik deze downloaden ? ik zie de download niet , alleen een foto van een wereldbol VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
JohnBr Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Ik zie de bestanden ook niet meer, terwijl ik 'm wel gedownload heb. Vreemd.....
abdellove Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 zoals gewoonlijk super zenderlijst...alleen krijg ik by sky italie hd kanalen een db van 0.0....alleen de kanaal cinema comedy hd doet het wel maar rest van de hd kanalen doet het niet en krijg by DB 0.0. weet niet of de transporter goed is?
henkie73 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 (aangepast) waar kan ik deze downloaden ? ik zie de download niet , alleen een foto van een wereldbol waar staat de download ?????? gr. henk 8 februari 2013 aangepast door henkie73 helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
henkie73 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Bedankt.. neem ik mee... waar vindt jij de download dan ????? gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
JohnBr Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Ik heb 'm hierbij bijgevoegd. Ik had het origineel niet meer, maar ik pas maar heel weinig aan. Een paar wijzigingen in de volgorde van bouqetten en binnen het Engelse bouquet een paar aanpassingen. Grtz, John e2set13+19+23+28e(02-02-13).zip134405096.zip
ocram1 Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Origineel is tevens hier terug te vinden https://github.com/ocram/icesat-e2settings of te installeren via het menu indien je OpenVIX gebruikt of indien je mijn feed toevoegd zoals te lezen op http://ocram.github.com/picons/guide.html
-Dennis- Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 of te installeren via het menu indien je OpenVIX gebruikt of indien je mijn feed toevoegd zoals te lezen op http://ocram.github....cons/guide.html Is dat van toepassing voor de Icesat zenderlijst, of voor de picons? Of voor beide?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen