radio man Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 Heb maar een nieuwe thread geopend, omdat mijn andere alleen beantwoord werd op "tv kijken" (niet erg hoor). 1. Kan dit, internetten? Dus gewoon een browser op het tv scherm met url ingave; 2. En met een gewoon WLAN toetsenbord en/of een muis; 3. Of desnoods met het Dream keyboard. Vond ergens een "QT browser" maar er werd niet bijverteld hoe te installeren of te bedienen (liever niet met de afstandbediening...). Alle tips welkom! (liefst niet te vaag: ik heb de DM8000 al een aantal jaren maar me nooit met Linux of streaming e.d. beziggehouden...
Harley Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 Bij mijn ET9500 Topic gaat over een DM8000 Kan wel, QT browser op de DM8000, maar wordt je niet vrolijk van. Niet aan beginnen VU+ Duo2 - PrismCube
Tuurtje Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Ja hoor dat kan gewoon met de origenele versie van Dream OE2.0 Onderstaande file is de webbrowser extensie. Tuurje enigma2-plugin-extensions-browser_3.999git20130114-r9.1_mips32el.rar
radio man Geplaatst: 5 februari 2013 Auteur Geplaatst: 5 februari 2013 Hoe gaat dit onder Newnigma2 (sorry, had ik erbij moeten zetten) ?
tweety Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Is dit ook mogelijk met een 7020HD met originele DMM 3.2.0 versie?
Loui (K) Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 Is dit ook mogelijk met een 7020HD met originele DMM 3.2.0 versie? Gewoon proberen zou ik zeggen.
radio man Geplaatst: 11 februari 2013 Auteur Geplaatst: 11 februari 2013 Bij mijn ET9500 met pli2.1 en de ET Webbrouwser kan dit gewoon een url ingeven met een toetsenbord, ik heb er een RII draadloos (usb) mini toetsenbord aanzitten en die heeft ook een mouse pad, dus alles is cursor gestuurd. Ik heb uiteraard Sat4all als favorier erin staan. Goed idee, heb inmiddels zo'n Rii touch besteld, kost maar 22 Euro vanuit China! Maar hoe krijg ik dan de url ingavebalk te zien? Waarschijnlijk zie ik iets simpels over 't hoofd... Meen me heel vaag te herinneren dat je de DM8000 moest herstarten in Linux mode of zoiets... Heb al gezocht op DM browsers, maar hier wordt veel over gemopperd. Alvast bedankt voor een reactie!
radio man Geplaatst: 12 februari 2013 Auteur Geplaatst: 12 februari 2013 Ja maar, ik heb Newnigma2... Bestaat daar ook zoiets voor?
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 het is natuurlijk weldegelijk mogelijk maar of je der veel plezier van hebt, eenmaal aan de praat gekegen, is DE VRAAG de opera webbrowser die bij de meeste enigma2 images nu gebruikt wordt heeft nog steeds beperkingen inzake de benodigde plugins en addons dus ook bij newnigma en, je dient dan ook een beetje toetsenbord en muis te gebruiken die middels de drivers ingebonden zijn in newnigma dus ook hier een afhankelijkheid zonder de de juiste middelen en plugins is het alleszins belabbert van internet op je dreambox (OF ANDERE enigma2 kast) gebruik te maken gebruik je PC. ciao Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 dan begrijp ik niet waarom dat zo een geheim is. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen