Ga naar inhoud


oscam readers


Aanbevolen berichten


Alle readers mogen dezelfde groep hebben. Maar alle readers hoeven niet allemaal in dezelfde groep te zitten.

Zorg er wel voor dat de users wel dezelfde groep hebben, dan waar de kaartreader ook in zit.

Stel: Canal digitaal heb je in groep 1 en je hebt ook nog een erotiek kaart, die heb je in groep 2.

Je hebt 2 users: woonkamer en een slaapkamer voor bijv jouw kinderen.

Dan kun je de woonkamer in groep 1 en 2 zetten ( canal digitaal en erotiek ) en slaapkamer alleen in groep 1 ( canal digitaal en dus geen erotiek )

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle readers mogen dezelfde groep hebben. Maar alle readers hoeven niet allemaal in dezelfde groep te zitten.

Zorg er wel voor dat de users wel dezelfde groep hebben, dan waar de kaartreader ook in zit.

Stel: Canal digitaal heb je in groep 1 en je hebt ook nog een erotiek kaart, die heb je in groep 2.

Je hebt 2 users: woonkamer en een slaapkamer voor bijv jouw kinderen.

Dan kun je de woonkamer in groep 1 en 2 zetten ( canal digitaal en erotiek ) en slaapkamer alleen in groep 1 ( canal digitaal en dus geen erotiek )

 

Met vriendelijke groet, paardengek

 

 

ok , das duidelijk

thx

1x DB-800 , 1x db-100 , 1x db-500s

Triax 1 meter , draaibaar met Quatro lnb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met groepen kom je een heel eind, maar ik zou toch als extraatje nog een niet te raden kinderslot erop zetten of de erotiekzenders niet in het bouquet op de slaapkamer zetten.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met groepen kom je een heel eind, maar ik zou toch als extraatje nog een niet te raden kinderslot erop zetten of de erotiekzenders niet in het bouquet op de slaapkamer zetten.

 

Ik bedoelde dit als voorbeeld, zodat het duidelijk wordt, wat je met groepen kunt regelen. Uiteraard is het tevens ook goed om op de erotiek zenders een kinderslot te zetten, maar dat was mijn insteek van dit verhaal even niet.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de loadbalancer aan hebt staan dan moeten alle readers die je wilt "balancen" in dezelfde groep zitten. Gebruik je geen loadbalancer dan kun je het naar eigen inzicht indelen zoals hierboven al aangegeven.

 

Indien je services gebruik dan hoeven voor zover ik weet alle readers die je wilt "balancen" niet noodzakelijk in dezelfde groep te zitten.

De loadbalancing gebeurt dan immers op services-niveau en niet meer op reader-niveau.

De users daarentegen moeten wel de groepen van de overeenkomende readers toegewezen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...