Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

riest zit je toevallig in belgie .

zo ja zorg dat je dreambox en je pc alle twee bedraad op het internet zijn aan gesloten.

in belgie krijg je draadloos een heel ander netwerk omgeving dan bedraad dus zien ze elkaar niet.

woon je niet in belgie dan weet ik het ook niet.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Geplaatst:

de voorbereiding duurt even inzake een wijziging maar hebben jullie echt noch de CCcam erop?

tja

ciao

Ik denk dat Riest op dit moment al blij is dat tie Pli 3.0 heeft draaien.

Tijdens de installatie van Pli wordt ook gevraagd of Cccam geinstalleerd moet worden, lekker makkelijk dus !

Als het eenmaal draait zou ik pas over Oscam o.i.d. beginnen.

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control

Geplaatst:

Als je gaat flashen via Dreamup dmv de usb dan moet je ook ff de driver installeren. Driver wordt mee gestuurd als je dreamup download vis deram multimedia site. daarna de 7020HD aansluiten op de usb kabel en en de 7020HD aanzetten. Dan geeft hij aan dat de 7020HD usb drivers geinstalleerd worden.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Niets dan lof voor jullie support, heb nu eindelijk OpenPlie 3.0 kunnen flashen, en Cccam. :D

Ik moet nu alleen nog iets veranderen/toevoegen in cccam.config , maar kan dit bestand niet zo vinden.

Kan ik dit via de Dreambox of moet dit met de PC?.

Geplaatst:

Sorry kan ik je niet verder mee helpen .

Al meerdere webbrowsers geprobeerd ? Een andere PC ? PC zit indezelfde IP range als de ontvanger ?

Ik zou de Dream-up methode proberen, zie link hierboven.

Het probleem dat het niet lukte was dat er een driver bij nodig was, die ook niet op de download site bij dream/support/dm7020hd ter download stond.

Na deze te hebben gedownkoad bij dream/support/dm800se, en geinstallerd te hebben ging alles zoals beloofd.

Alle andere methoden tig malen te hebben geprobeerd, wilde het gewoon weg niet!!!!!

In ieder geval bedankt voor je support ;)

Geplaatst:

Niets dan lof voor jullie support, heb nu eindelijk OpenPlie 3.0 kunnen flashen, en Cccam. :D

Ik moet nu alleen nog iets veranderen/toevoegen in cccam.config , maar kan dit bestand niet zo vinden.

Via de pc met DCC en de config kun je vinden onder var/etc
Geplaatst:

Als jij gewoon een kaart hebt voor de Nederlandse zenders hoef je volgens mij niks te veranderen in Cccam.conf.

Geplaatst:

Via de pc met DCC en de config kun je vinden onder var/etc

Eeh, ik gebruik al een tijd geen CCcam meer maar staat die config niet gewoon onder /etc.

http://openpli.org/wiki/CCcam .

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control

Geplaatst:

Bedankt allemaal,

Ik heb idd. met DCC deze instellingen kunnen aanpassen, en nu werkt alles perfect!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Heel erg bedankt allemaal, ik begin er nu echt van te genieten.

Groeten,

Richard.

Geplaatst:

Welkom bij de club ;-))

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen