Ga naar inhoud

Ook basis HD op 2e kaart bij Familie pakket op 1e kaart ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Goedendag,

Ik heb zelf een kaart met Familie Pakket HD en mijn ouders nog een Basis pakket uit het SD tijdperk, dus alles in SD.

Nu kan staan beide kaarten op mijn naam, nu wil ik die kaart van mijn ouders toevoegen bij mij als 2e kaart, en dan krijgen zij ook het familie HD pakker voor 2,50 op die kaart, maar betekent dit dus dat ik 2,50 alleen voor die 2e kaart betaal of moet ik alsnog voor het basis pakket betalen wat nu 12,- kost ?

En stel dat ik dat doe krijgen zij dan ook alle zenders van het basis pakket in HD ?

Ik kom niet helemaal uit de site van Canal Digitaal.

aangepast door JBnl

groeten,JBnl

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Nee... laatst nog een een extra kaart geregistreerd. Geen RTL4, RTL5, SB6 etc in HD. Die oplichters vragen daar dus € 5 euro extra per maand extra voor per kaart.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Nee... laatst nog een een extra kaart geregistreerd. Geen RTL4, RTL5, SB6 etc in HD. Die oplichters vragen daar dus € 5 euro extra per maand extra voor per kaart.

Beetje tendentieuze opmerking, want in het begin van HD rekenden alle grote providers extra bedragen voor HD:

Ziggo gaf bv 3 HD zenders door voor een extra €3,50 (o.a. Discovery, NGC en Brava).

Extra rekenen voor een extra kaart kan ik bij satelliet enigszins billijken. Kabel is een geslotener systeem .en Irdeto voldoet tot nu toe nog steeds).

UPC doet HD ook niet bepaald gratis.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Op de 2e kaart komt dan gewoon het familiepakket,staat duidelijk op de site.

HD is een aanvullend pakket,net zoals EDL of HBO.

Dus 1e kaart FamilieHD,dan = 2e kaart familie,en niet FamilieHD.

Niks oplichters,,,

Geplaatst:

Volgens canal digitaal krijgt men de volgens zenders in HD op het extra kaartje bij een Familie, Entertainment of Top abonnement:

Ned 1,2,3, RTL8, History, Canvas, Een en Eurosport.

Geplaatst:

Volgens canal digitaal krijgt men de volgens zenders in HD op het extra kaartje bij een Familie, Entertainment of Top abonnement:

Ned 1,2,3, RTL8, History, Canvas, Een en Eurosport.

Nou bij mij blijft RTL8 HD mooi op zwart met het familie pakket, de rest klopt wel.

Geplaatst:
RTL8 HD zit niet in het familiepakket en dus ook niet op de extra kaart.

Nou bij mij blijft RTL8 HD mooi op zwart met het familie pakket, de rest klopt wel.

post-40973-0-86653500-1359877705_thumb.jpg

Duidelijker kan het niet meer. Denk ik.

Geplaatst:

Nee idd heel duidelijk, dus de prijs voor de 2e kaart wordt dan gewoon 2,50, maar moet ik dan ook nog gewoon die 11,95 voor het basis pakket betalen of wordt de totale prijs voor de 2e kaart gewoon 2,50 ?

groeten,JBnl

Beste JBnl

Als jij het kaartje waar het Basispakket op staat wilt overzetten naar een extra kaart van je familie-pakket, dan krijg je voor 2,50 euro per maand op de tweede kaart ook het familiepakket. Op die tweede kaart zit nooit het HD-pakket tenzij je daar voor kiest en naast die 2,50 euro ook nog 5 euro per maand het extra HD-pakket neemt. Het gaat je dus 7,50 per maand kosten incl. HD.

Kies je op je tweede kaart geen HD, dan ontvang je toch wel een aantal zenders in HD en dat zijn:

Ned 1, 2 en 3 HD, History HD, Canvas HD, Eén HD en Eurosport HD.

Zie hiervoor de zenderlijst van CanalDigitaal SD.

Wat ik me wel afvraag is of die kaart wel overgezet kan worden. Het betreft waarschijnlijk een oranje kaart. Vroeger kon je een oranje kaart als 2e en 3e kaart registreren, er bestonden toen nog geen grijze kaarten. Dat kan sinds een paar jaar niet meer. Een tweede kaart moet een grijze kaart zijn. Ik vermoed dus dat CanalDigitaal die oranje kaart niet als tweede kaart gaat registreren.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Ik heb eind vorig jaar nog een oranje kaart als 2e kaart laten registreren en dat is gewoon door CDS gedaan.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Wel oplichters, want het is in 2013 toch niet meer dan normaal dat je de nederlandse zenders in HD krijgt zonder daar extra en dan nog eens extra te voor betalen. Ik heb er al voor betaald met mijn eerste kaart. Niet zo vreemd dat mensen zoeken naar een goedkoper alternatief waarbij ze voor minder geld meer zenders krijgen.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

Wel oplichters, want het is in 2013 toch niet meer dan normaal dat je de nederlandse zenders in HD krijgt zonder daar extra en dan nog eens extra te voor betalen. Ik heb er al voor betaald met mijn eerste kaart. Niet zo vreemd dat mensen zoeken naar een goedkoper alternatief waarbij ze voor minder geld meer zenders krijgen.

Dus hoef je dat bij je 2e en 3e kaartje ook niet te doen.

Voor € 1.50 krijg je de Nederlandse HD zenders inclusief RTL8 HD

Heb je familiepakket of hoger dan krijg je voor € 2,50.

History HD Eurosport HD en de beide belgen in HD plus het basispakket.

http://www.canaldigi...?clientId=tvs_2

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

• Moderator
Geplaatst:

Met Nederlandse bedoel je Nederland 1,2,3,

De commerciële Nederlandse zenders zijn in SD.

Wil je die in HD zien is de enige mogelijkheid het HD pakket aan te schaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ned. 1, 2, en 3 + RTL8 zijn HD en de rest van de commerciëlen zijn in SD.

Als je het familiepakket heb krijg je voor € 2.50 de HD zenders Eurosport HD History HD en de beide belgen.

Ik heb het familiepakket en betaal € 2.50 pm. voor mijn 2e kaart en heb dus op mijn 2e kaart 8 HD zenders

Wil je de andere HD zenders er ook bij dan moet je een HD pakket nemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen