Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Ik heb een Hummi 5400 en wil van een goldprogrammer over naar een MasteraII maar net voor ik dat ding wilde kopen zijn er de geruchten over de grote kaartwissel van C+ begin volgend jaar. Toch kopen of is het risico aanwezig dat ik er maar een paar maanden plezier van heb?
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Waarom wil toch iedereen een Mastera programmer hebben??? Het ding is -naar mijn mening- gewoon te duur. Waarom koop je niet gewoon een VP20 programmer bij Willem? Het apparaat kan (bijna) net zoveel als de Mastera, en kost een poepie minder (FL. 90,-).<P>Hieraan kun je je dus geen buil vallen, mocht het begin volgend jaar afgelopen zijn met onze sat-hobby :-(<P>Persoonlijk zie ik het een beetje donker in wat de Sat-hobby betreft. Canal+ is nu toch wel heel serieus bezig om de hackers buiten spel te zetten. . . En waarom zou Canal+ dit niet lukken? Het is tenslotte destijds ook gelukt door Sky Broadcasting in Engeland . . .<P>Resume, ik zou -zeker op dit moment- dus voorzichtig zijn met de aanschaf van allerhande dure programmeertools. <P>Groet,<BR>Nico
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 En nu zijn er zeker geen britten meer die niet meer illegaal kijken.<P>Dacht ut niet!
prutsie Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Ach, wat een geouweneel.<BR>Heb net een mastera II aangeschaft (met cake).<BR>Ja, is een duur apparaat, helemaal waar, en kan best zijn dat het over een paar maanden helemaal over is met seca. SO WHAT !<BR>er komt echt wel weer wat anders leuks om mee te spelen, en dus nieuwe toepassingen voor je mastera geval.<BR>Ik heb hier Multimac II kaartjes liggen uit de goeie ouwe d2mac tijd. hiervan werd gezegd dat je in het digitale tijdperk hier absoluut niets meer aan zou hebben. De nieuwe digitale kaartjes waren gewoonweg niet te hacken, en mochten ze al te hacken zijn dan zouden de emulatoren zeer zeker niet op een 16F84/24c16 kunnen worden geprogrammeerd vanwege de complexiteit van de digitale smartcards en het zeer beperkte geheugen van de multimac II kaartjes.<BR>Wat zie je nu. Het meest gebruikte kaartje is de goldwafer, en derivaten. de D2Makkers onder ons kennen deze dus ook nog als Multimac II, galaxycard etc. etc.<BR>De ludipipo programmer stamt nog uit de tijd van de BskyB 07 periode, de phoenix uit de BskyB 09 periode.<BR>Kijk eens op je MasterA II en huiver. Ludipipo emulatie, Phoenix emulatie !<BR>Er is echt niets, nee helemaal niets nieuws onder de zon.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 En terecht, dat de heren providers nu eens echt die gratis kijkers de nek om draaien.<BR>als ik eens zie hoe goedkoop complete pakketten programmers met kaarten over de toonbank gingen bij die sat4alles-mag-dag.<BR>Dit was gewoon van de zotte, nu weet ik hoe die markt kapot gemaakt wordt.<BR>Van mij mag C+ vandaag nog alle kaarten uitschakelen en dit meen ik uit de grond van mijn hart.<BR>Als japie en pietje om de hoek die kaartjes compleet geprogd verkopen dan is die satellietmarkt zo verziekt.<BR>C+ go your gang.<BR>Ik als jaren trouw betalend abonnee wil ook wel eens wat terug krijgen voor al die research.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Volgend jaar een kaartwissel? <BR>Ach, weer eens een leuke uitdaging om naar uit te kijken. <P>Jongens, alles komt goed!
Unetwork Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Dit forum was toch bedoeld voor beginnersvragen?<BR>Voordat deze discussie verder gaat wij gaan toch niet uitmaken wat canal+ nu wel of niet kan gaan doen?<BR>Wij zijn hier met een sat hobby bezig en vooral in dit forum de beginners onder ons een beetje op weg te helpen! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Patched:<BR><STRONG>En terecht, dat de heren providers nu eens echt die gratis kijkers de nek om draaien.<BR>als ik eens zie hoe goedkoop complete pakketten programmers met kaarten over de toonbank gingen bij die sat4alles-mag-dag.<BR>Dit was gewoon van de zotte, nu weet ik hoe die markt kapot gemaakt wordt.<BR>Van mij mag C+ vandaag nog alle kaarten uitschakelen en dit meen ik uit de grond van mijn hart.<BR>Als japie en pietje om de hoek die kaartjes compleet geprogd verkopen dan is die satellietmarkt zo verziekt.<BR>C+ go your gang.<BR>Ik als jaren trouw betalend abonnee wil ook wel eens wat terug krijgen voor al die research. </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>je bent een lul waarom ben je eigenlijk lid van sat4all
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 @patched, zo maak je echt wel vrienden, solliciteer anders ff bij freek, die kan nog wel wat van dit soort denkende mensen gebruiken bij zijn stroop tochten.....<P>bob
satdr Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 Hoi<P>Ik ga hier mensen voor de schenen schoppen maar Patched bedoeld gewoon (denk ik) dat het geen gemeengoed moet worden, wat mij betreft is het hobby, het gaat mij niet om gratis, het gaat mij erom met heel veel moeite iets voor elkaar te krijgen, dat geeft voldoening. Hoeveel mensen me wel niet aangesproken hebben toen ik 1 minuut bij een 5400Z stond: kan ie nou ut zelfde als de oude, heb ik dan nog een kaartje nodig, huh loader h.208?, dus daar hoeft da geen kaartje meer in, met dat patchen kan je um opblazen he? <BR>-LEES het board dan eens.-<P>En gaat bij mij al zeker niet om C+ gratis te kijken, ik blijf het een ongelooflijke club vinden die via de EPG niet eens vermeld in welk jaar een speelfilm is geproduceerd of welke de hoofrolspelers zijn, dan kan je je toch geen filmzender noemen?<P>Gegroet,<BR>SatDr Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten