grunt Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 Ik was het trage zappen en de steentijd-EPG van Philips zat en heb vandaag een DVB-C tuner in mijn ET9500 erbij geprikt. Alles werkt perfect! Maar..zonder ziggo kaartje in de ET9500. Hoe ken da? Ik krijg alleen die kanalen door die bij mijn abo horen. Ik klaag dus niet, maar snap niet hoe ik zonder smartcard in de ET9500 precies mijn abo kan kijken??!! Ik heb zelf de CI+ odule nog uit mijn Philips TV getrokken om zeker te zijn dat het daaraan niet ligt VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85
grunt Geplaatst: 2 februari 2013 Auteur Geplaatst: 2 februari 2013 Oh-oh...CCCam? Ik was het trage zappen en de steentijd-EPG van Philips zat en heb vandaag een DVB-C tuner in mijn ET9500 erbij geprikt. Alles werkt perfect! Maar..zonder ziggo kaartje in de ET9500. Hoe ken da? Ik krijg alleen die kanalen door die bij mijn abo horen. Ik klaag dus niet, maar snap niet hoe ik zonder smartcard in de ET9500 precies mijn abo kan kijken??!! Ik heb zelf de CI+ odule nog uit mijn Philips TV getrokken om zeker te zijn dat het daaraan niet ligt VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85
muppet Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 kan het wezen zou anders niet weten vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
gratje65 Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 Domme vragen bestaan niet (bijna niet) domme antwoorden wel. Hier is er een. Kan het zijn dat je zoals je schrijft, "Ik heb zelf de CI+ odule nog uit mijn Philips TV getrokken om zeker te zijn dat het daaraan niet ligt" via de tv direkt kijkt en niet via de ET9500? Ik zou haast zeggen dat je niet de juiste ingang naar de tv hebt gekozen.
Eduard07 Geplaatst: 2 februari 2013 Geplaatst: 2 februari 2013 via de tv direkt kijkt en niet via de ET9500? Ik zou haast zeggen dat je niet de juiste ingang naar de tv hebt gekozen. Digitaal? Zonder module en zonder kaart? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Psychosammie Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Kleine storing waardoor de zaak tijdelijk niet gecodeerd was? En anders heb jij de manier gevonden om van die verrekte coderingen af te komen Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Eduard07 Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Kleine storing waardoor de zaak tijdelijk niet gecodeerd was? En anders heb jij de manier gevonden om van die verrekte coderingen af te komen Ja, lijkt wel externe sharing,dan. Heel vreemd! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten