Ga naar inhoud

Msgsrv32 !?!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dit bestand Msgsrv32 veroorzaakt na opstarten van bv. Word een beschermingsfout in Krnl386.exe.

wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst:

Microsoft kijk hier eens ...hier staat interesante info over jou probleem.

wie weet kom je er zo wel uit.

suc6

Geplaatst:

er is juist helaam niks fout met mijn modem of geluidskaart. deze hebben geen conflicten en werken beide goed.

het is onstaan na een vastloper.

Geplaatst:

Msgsrv32.exe is een programma (Windows 32-bit Message Server) dat verschillende achtergrond functies vervuld zoals:

* Het laden van Windows drivers bij het opstarten en het de-installeren bij het afsluiten.

* Het runt het shell program (van bv Explorer.exe) en re-runt de shell indien deze niet meer reageert.

* Genereert Plug and Play boodschappen.

* Coordineert setup programma's en controleerd of een setup programma op een onjuiste manier windows files heeft overschreven

* Zorgt voor het weergeven van de login melding als een een netwerkverbinding is.

Deze wordt dus ook weergeven indien een stand-alone machine een internet toegang heeft

* Zorgt voor het afspelen van de opstart en afsluit geluiden.

[color:"red"] Misschien helpt dit om het zoeken naar een oplossing.[/color]

Geplaatst:

Ik denk dat je bestandje beschadigd is....zoek eens via google voor een nieuw bestandje...(als je XP hebt zeg het even zet ik hem even opmijn site)succes...

Groeten

Geplaatst:

nee, ik heb geen XP maar W98, kan ik dit bestand gewoon verwijderen en vervangen dan?

Geplaatst:

Als je je eerder geinstalleerde programma's e.d bedoelt;

nee, die blijven gewoon zoals ze waren.

gr,

Geplaatst:

Je kunt uiteraard eerst proberen het bestandje te vervangen er zal niets gebeuren als je het doet....

mocht het dan alsnog niet doen kun je alsnog win98 er overheen installeren!!!

groeten

Geplaatst:

dus als ik windows overschrijf dan ben ik mijn fotoos en documenten niet kwijt?

Geplaatst:

je raakt je data alleen kwijt als je je systeem formateerd of een del(tree) commando geeft, anders niet ! (virussen uitgesloten)

ajuuz,

merDe

ps. check wel dezelfde versie ff (win98 en win98se), anders win.com renamen.

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

het rare is dat ik nou weer geen last van heb. ik heb wij windows gevonden dat dit probleem zich soms wel eens kon voordoen bij celeron systemen, nou je raad het al dit heb ik dus. het rare is dat ik dit systeem al 2 jaar heb en nog nooit hier problemen mee heb gehqad. er staat bij windows een oplossing op hun pagina dat ik hun moet bellen, maar ja dat gaat helaas niet.:-(

Geplaatst:

Daar moet je mee leren leven.

Dat is "normaal". Soms duiken problemen op, die je nooit gehad hebt, en soms verdwijnen ze weer als sneeuw voor de zon even onverwacht.

Soms zijn het problemen die voorkomen bij bepaalde hardware, terwijl je die hardware niet hebt (zie je eigen celeron voorbeeld) etc.

Ik had bijv. last met het spel GTA III. Het probleem bleek in XP te liggen bij een of andere dubieusiteit wat ondersteuning van Nvidia Gforce4 kaarten betreft.

Nee probleem was niet bekend bij MS.

Wel bleek bij MS een probleem bekend te zijn (en gelukkig ook bij de makers van het spel zodat die het gelijk ook in hun readme op de game cdrom hebben gezet), dat er een bekend euvel was met een of andere screensaver in XP.

Ik draai totaal geen screensavers, maar het blijkt dat dit wel de oplossing is van het probleem met GTA III, omdat de fix een .dll file vervangt die klaarblijkelijk niet alleen voor de screensaver gebruikt wordt.

Dat soort problemen krijg je als je maar integreert en integreert en dingen naar andere dingen laat kijken die er totaal niets mee te maken hebben.

Zo had ik in win98se opeens ook een probleem met de nvidea Gforce2 kaart toen ik een IE explorer had gedaan.

Waarom bemoeit IE zich in vredesnaam met de grafische kaart? Belachelijk, maar toch.... probleem was bekend, volgende IE fix gedraait in veilige modus en weg probleem... soms word je er ziek van, maar dat is typerend voor windows, vooral vanaf 98.

Geplaatst:

Met opnieuw er overheen installeren heb ik nog nooit een probleem kunnen oplossen , evenmin met de probleem wizzard (!!).

Wel met een keer in veilige mode opstarten , dan worden er volgens mij ook wat dingen "opgefrist".

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen