Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier zo'n digitale keuken weegschaal, en die weegt van de een op andere dag de andere kant op. Zal het even uitleggen, als je hem aanzet en er wat op legt geeft hij een error of alleen streepjes, maar als je er wat oplegt en daarna aanzet verschijnt eerst de 0, haal je dan het voorwerp eraf geeft hij aan wat het woog. leg het er weer op staat hij weer op 0.

Geen flauwe grappen van de batterijen omdraaien. Ik heb intussen al een nieuwe gekocht, maar hoe kan dit gebeuren ?

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Je weegt dan bv. een lege schaal dan geeft hij nul aan .

daarna kan je die schaal vullen, dus dan weeg je alleen de inhoud van die schaal.

Gr:Toon

• Moderator
Geplaatst:

En die functie kan je waarschijnlijk activeren door bijvoorbeeld de calibratie toets langer ingedrukt te houden bij inschakelen o.i.d.?

Gevalletje RTFM? :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

of de kathode buis vervangen wil ook wel helpen

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

• Moderator
Geplaatst:

En hij had nog zo gezegd: Quote:

Geen flauwe grappen van de batterijen omdraaien.

Salu2, D.Quijote

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

En nu even een serieus antwoord.

Beste D.Quijote,

Even de batterijen eruit halen, dan reset de weegschall zichzelf.

Daarna de batterijen weer plaatsen, als het goed is dan staat het display weer op nul als de weegschaal is ingeschakeld.

Succes,

Goofykwek

Geplaatst:

Geweldige weegschaal voor je vriendin, kijk eens ik wordt steeds lichter :grin:

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Het is trouwens een EKS electronic, er staat geen type nummer op

Geweldige weegschaal voor je vriendin, kijk eens ik wordt steeds lichter

Het is een keuken weegschaal :whistle:

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• Moderator
Geplaatst:

Zie je aan de bovenkant toevallig 4 rubberen dopjes?

Dan heb je de weegschaal op de kop :)

Maar zonder gekheid.

Als het zo'n goedkoop klein geval is dan zal ws alles via een opgeplakte chip (zo'n zwarte druppel) op de print geregeld worden en dan is het niet mogelijk om daar iets aan te repareren.

Ik zelf heb nog een becker weegschaal uit 1965, als die negatief aangeeft heb ik de gewichten aan de verkeerde kant liggen. Gaan geen batterijen in want dat is een die uit een oude bakkerij komt.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...