hro Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Kanalenlijst Hans van 3 februari 2013. Reden uitbrengen: UPC en Ziggo boeketten tv en radio. Nieuw sinds 22 januari: - (25/01) 13 oost, hele boeket Italië opgeschoond (met name Sky Italy); - (28/01) 28 oost, Arise Network (UK, series), fta; - (31/01) 28 oost, BBC One Schotland en Wales in HD gestart, fta; - (01/02) 23 oost, promokanaal van CanalDigitaal gestart, deze maand Sport 1; - (01/02) 13 oost, hele boeket Polen opgeschoond (fta, daarna naar aanbieders); - (01/02) DVB-C: voor gebruikers van een receiver met kabeltuner is een boeket UPC en Ziggo toegevoegd. NB: zal niet in heel Nederland werken (lokale verschillen zenderindeling). Geef reacties maar door; - (02/02) 13 oost, Al Ghad Al Araby (nieuws), fta. Streams nieuw: Streaming TV/Webcams: Albanie Alsat M STV Folk Sunrise Super Sonic TV Vision plus Tv Vizion Plus (Albania) Zona Afrikaans Kurios 1 Kurios2 Kurios 3 Cams-Live buitenland Moscow HD Budapest Hongarije Boracay Philippines HD NASA TV HD NASA TV - Live ISS NASA TV Educationa Duitsland 1 PLUS Alex TV ARD ART Arte HD BR Center TV Bremen delux music HD Deluxe Music HD DHD 24 DMAX FESTIVAL Halle TV Juwelo TV Light Channel TV Deutschland MediaShop Nickelodeon NRW TV Oldenburg Eins TV PHONIX Ran 1 RFH TV RiC Shop 24 Direct SPORT 1 Streetclip TV SWR BW TELE 5 ZDF Neo Indonesie TransTV RTCi Trans Oostenrijk ORF 1 ORF 2 ORF 3 ORF Sport HQ RiC W24 Austria TV Tele 1 Tele 1 TeleBrn W24 Austria TV Stream Russisch – Ukrainisch TET TV Zwitserland Tele 1 Tele 1 TeleBrn Streaming Radio (Internet Radio): aardig wat extra zenders bij in ‘NL Nationaal’; ‘Radio Belgie Nationaal’; ‘Radio Belgie regionaal’. Opmerking streams: ervaring leert dat niet iedere receiver op dezelfde manier de streams kan verwerken. Dit heeft onder andere te maken met de snelheid van de processor en het wel of niet aanwezig zijn van codes; receivers die draaien op Newnigma blijken niet met streams overweg te kunnen; Sommige linken blijken al weer na enkele dagen niet te werken. Een enkeling komt na enkele dagen weer spontaan terug. Ook blijken er enkele linken in de lokale nacht op zwart te gaan. Helaas kunnen we hier niets aan doen en zullen we dit als een nadeel moeten accepteren; Voor de streams welke in een groot formaat (1024x576) uitzenden moet je wel een redelijke snelle internetverbinding hebben om deze vloeiend te laten stromen; De wachttijd voordat een stream begint kan sterk variëren: - af en toe al binnen enkele seconden; - of na circa 12 seconden; - bij de streams van webcam’s kan dit soms wel tot 18 sec. oplopen. Na 20 sec. mag je aannemen dat de stream nooit meer open zal gaan. Zie je radertjes dan is dit het gevolg dat de streamlink geen foutmelding krijgt maar blijft zoeken. Soms herstelt deze zich na ca. 15 sec., maar meestal zal je een reboot moeten uitvoeren. Dat kan door de schakelaar aan de achterkant om te zetten. Maar je kan dit ook doen (zonder uit je stoel te komen) door op de AAN/UIT te drukken en deze constant 13 sec. vast te houden :-) e2_hanssettings_19e_23e.rar e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e.rar e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e_AND_rotating.rar 2
zanco48 Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Hij is weer mooi..... dank voor alle tijd die je hier in stopt...
tvr4ever Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Zeer bijzonder bedankt voor de moeite !!
drie Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 Hans bedankt voor deze lijst , helemaal top thx
Hoeba Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 Bedankt voor je update. Ziggo en ik denk ook UPC wwerken alleen in hun regio. In het Haagse werken dus je Ziggo zenders niet en mogen er van mij uitblijven. Satje zette Ziggo ook wel eens in zijn lijstje maar is daar ook mee gestopt. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
wortellica Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 als je daarna een kabelscan doet doen ze het dan ook niet, vraag ik me af?
hro Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Geplaatst: 7 februari 2013 UPC en Ziggo nu komen van iemand uit Brabant. Ondertussen ook al lijsten gekregen van iemand uit Rotterdam, komen de volgende keer er in. Mogelijk kunnen hobbyisten uit andere regio's iets aanleveren? Ik orden de lijsten dan wel. Mochten het er veel worden dan zal DVB-C een eigen kanalenlijst krijgen. Een boeket dat niet werkt kun je via het Menu er eenvoudig uithalen (of met een editor als DreamSet).
el canario Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Bedankt! VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
Annabel Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Beste mensen, Weten één van jullie op welk kanaal E! zit? Ik heb sinds kort een SAB schotel, maar kan hierop geen E! of RTL lounge vinden. Kan iemand mij helpen?
hro Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Geplaatst: 7 februari 2013 E! en RTL Lounge worden niet door CanalDigitaal gebracht. Zie de site van deze aanbieder bij tv-zenders. E! zit wel op diverse satposities, onder andere op 13, 19 en 28 oost. Zie de site van Kingofsat voor de sat en frequentie. Wel gecodeerd!
SalimRMAF Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 HRO, ik heb met deze en de vorige kanalenlijst (webstream) het volgende probleem op mn ET6x00 , met OpenPLI 3.0 Wanneer ik een stream wil kiezen, blijft alles "leeg". Ik zie dus geen informatie, waar je normaal gesproken de zenders kunt kiezen. Hoe komt dit? Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
hro Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Geplaatst: 7 februari 2013 Hoe heb je de kanalenlijst binnengehaald naar je ET? Via het Menu (dus downloaden van OpenPLi)? Dan moeten de streams gevuld zijn. Als je echter de kanalenlijst van de site binnenhaald naar je pc en overzet met een oudere editor dan komt de inhoud van de streams niet mee. Wat in ieder geval werkt is DreamSet versie 2.38 (gebruik ik zelf).
SalimRMAF Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Hoi hans, ik gebruik Dreamboxedit. (oud?) 3.0 Groetjes. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
hro Geplaatst: 9 februari 2013 Auteur Geplaatst: 9 februari 2013 Hoi hans, ik gebruik Dreamboxedit. (oud?) 3.0 Groetjes. stokoud... momenteel is er al 5.2.0.0. In 5.1.1.1 zat al een fix voor de streams: New in 5.1.1.1 - fixed duplicate service detection for streaming services - fixed support for streaming services with full reference and missing #DESCRIPTION Zelf gebruik ik liever DreamSet v 2.38, maar dat is persoonlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen