yvessr Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Ik ben op zoek naar een degelijke 46"/47" ontvanger aan een 'goeie' prijs en kwam na lang Googlen en lezen terecht op de site van Sharp waar veel heisa gemaakt wordt rond hun nieuwe 4-kleuren panels 'Quatron'... Effen gekeken op 'Beste koop' en daar vond ik de LC-46LE830E aan een heel schappelijke prijs vergeleken met Samsung/Sony en andere toestellen met dezelde afmeting. Dan effen naar testen gekeken in Duitsland , Engeland en in de USA en... ja, hoor, overal uitstekende rapporten !!! Ik aarzel toch nog wel omdat dit merk toch wel minder beter gekend is (of minder gepromoot ?) en dus doe ik hier effen een rondvraag: heeft iemand van jullie ervaring met een Sharp TV ? Bij voorbaat hartelijk bedankt voor elke kommentaar. Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Jan007 Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 (aangepast) Heb zopas een LC-46LE 830E gekocht (1199 €) en ben heel tevreden over het resultaat, ik had voordien ook een Sharp 46' (aan mijn dochter gegeven). http://www.flatpanel...l&id=1308733719 4 februari 2013 aangepast door Jan007
Psychosammie Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Testje van zijn kleine broertje http://nl.hardware.info/reviews/2250/5/quicktest-roundup-de-tvs-van-2011-sharp-lc-40le830 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
topie Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Het zijn goeie toestellen. Voor sat en een ci+ gebruik zou ik ze zelf niet nemen. Dat wil zeggen de ingebouwde sat tuner. Beeld is goed met de quatron techniek. Succes met de keuze. Gr topie Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen