Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet niet zeker of de vraag in het juiste forum gesteld wordt, maar wie heerft ervaring met Philips Channel Editor ?

Vorige week een 37pfl5507k voor mijn ouders gekocht. Ze wonen In het buitengebied, dus canal digitaal satelliet aanwezig.

Bewust voor deze K versie gekozen (DVB-S) zodat de smartcard met een CI module rechtstreeks in de tv gestoken kan worden.

We wonen aan de grens, de TV bij -reclame verwijderd- in Duitsland gekocht waar deze scherp geprijst was.

Nu heb ik de kanalenlijst / channel list geladen via de satelliet, maar kan kiezen tussen unsorted, zwitsers of Duitse lijst. Maar bij geen van deze lijsten heb ik de bekende volgorde, 1 Ned1, 2 Ned2 etc. Helaas dus geen CanalDigitaal NL lijst.

Staan nu willekeurig, op 1238 of zo. En dan ook nog de SD versies, niet de HD. Ook de regionale zenders ontbreken.

Ik heb gezocht hoe ik op de TV de lijstnummering kan wijzigen, maar niet gevonden.

Wat moet ik nu doen?

Al wel een Philips Channel Editor programma op een duits forum gedownload, vlgs mij kom ik hier al verder mee. Maar dan heb ik nog een "master" channel lijst nodig, waar Ned1HD op 1 staat etc. Of moet ik die lijst handmatig invoeren??? Wie kan me helpen aan zo'n lijst?

En hoe exporteer en importeer ik deze lijst van en naar de TV?

Ik ben beniewd....

aangepast door Johan45
reclame verwijderd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen