Ga naar inhoud


NL-Alert niet ontvangen


Annema

Aanbevolen berichten

Vanmiddag heb ik het NL-alert niet ontvangen op m'n Samsung Galaxy S plus I9001. Alles ingesteld conform de instrukties op NL alert.

Mijn Kanaal 919 + kanaal inschakelen. Na sluiten en weer opstarten is geen kanaal zichtbaar. Werkt het ook bij inschakelen van "alle kanalen" ???

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lees de faq op NL-Alert. Niet ieder toestel is geschikt. Niet iedere provider kan dit al aan. En nieuwe toestellen zijn vaak al vooringesteld.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier een alert ontvangen op een HTC sensation terwijl ik niets heb ingesteld.

Ook loopt deze abo via de KPN.

Juist met opzet niet gedaan en toch een melding.

 

Ik begin alleen een lichte vorm van antipatie te krijgen tegen dit soort dingen. Het is zogenaamd voor het goede doel.

Maar wat straks? Kan de overheid je ter verantwoording vragen waarom je straks ergens was, bent of weet ik veel.

Vooropgesteld, ik heb niets te verbergen, maar dat BigBrother gedoe lijkt aleen maar toe te nemen.

 

Beetje off topic eigenlijk, maar hier dus wel ontvangen.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt niet op een iPhone, niet op een Nokia E7-00, niet op een Nokia E71, om de laatste drie toestellen die ik gebruikt heb maar eens te noemen. Het enige toestel wat ik ooit in het verleden heb gehad, waarop ik heb gezien dat het zou werken (cell-broadcast) was mijn Motorola Startac. Maar dat is heel lang geleden dat ik die had.

 

Het lijkt mij verouderde techniek, eerlijk gezegd verwacht ik niet dat partijen als Apple of Samsung al hun toestellen gaan aanpassen, en ik verwacht ook niet dat er veel mensen zijn die hun iPhone wegdoen alleen maar omdat ze NL-Alert willen hebben.

 

Weer zo'n project wat opgestart wordt, veel geld kost, en vervolgens mislukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier op de galaxy y ook niet ondanks dat hij ook ingesteld staat.

 

De Groeten Van Cobus R

--------------------------

 

ook ik niet met het zelfde toestel, ik heb Hi

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt voor als nog alleen op het kpn netwerk, vodafone en t-mobile volgen later dit jaar

En mijn provider is vodafone, dus het werkt ook bij vodafone.

 

Alleen ik heb er niet om gevraagd, dus ben er niet echt blij mee.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook (nog) vodafone , en een toestel dat geschikt is en goed ingesteld is maar heb niets ontvangen.

 

jij bent overigens de enige waarvan ik meemaak dat t ook op vodafone zou moeten werken, neemt uiteraard niet weg dat er meerdere zijn met positieve ervaringen.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...