Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Met veel tamtam werd inmiddels bijna een jaar geleden(?) een XBMC box van VU+ aangekondigd.

Weet iemand daar al meer over? Wanneer time-to-market?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Maak hier op een linux computer gebruik van de 'Live TV' functionaliteit, die sinds kort beschikbaar is in XBMC v12 Beta 3 (Frodo).

Hier zit dan ook een add-on in die speciaal gemaakt is om een VU+ box aan te sturen.

Hiermee is het dus mogelijk om XBMC te gebruiken als een front-end voor de VU+ als het gaat om TV kijken, Radio luisteren, timers zetten via EPG en an ook nog opgenomen uitzendingen te bekijken.

Het enige wat mij wel opvalt, en ik heb een VU+ Duo, dat het soms wel wat rekenkracht neemt voor de VU om de data te versturen.

Gaat dan niet zozeer om de data om een kanaal te bekijken, maar meer de EPG update's.

Als hij dat aan het doen is, dan is het daadwerkelijk bedienen van de VU met de AB soms een beetje vertraagd.

Maar voor de rest is het kijken met XBMC als front-end een lust voor het oog.

aangepast door donpedro

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

• Beheerder
Geplaatst:

Helaas is dat in het geheel geen antwoord op mijn vraag ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Zo. Ik heb even een apart topic aangemaakt waarin gediscussieerd kan worden over xbmc. Graag on topic blijven!

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...