KingOtto15 Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Hallo guys, Ben even benieuwd naar jullie advies. Ik draai in feite zonder problemen de laatste stable versie van Newnigma2 op mijn DM8000HD. Heeft het zin om de laatste unstable versie te installeren? Ik lees dat daarin weer wat nieuwe gadgets zitten, maar wil natuurlijk wel een lekker werkend systeem hebben. Of kan ik maar beter wachten op de volgende stable versie? (wanneer komt ie?) Hoor graag jullie advies! Dank, KingOtto DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel
Loui (K) Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Je kan deze image gerust installeren, ik heb deze al een paar keer getest en elke keer komt er weer wat bij. Maar ik blijf toch een Plifan.
Apple740 Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Je kunt Newnigma unstable inderdaad met een gerust hart installeren, is stabiel als een rots. Openpli is helaas niet meer dé Dreambox image. Het team hierachter is tegenwoordig meer georiënteerd op CT/VU. De Dreambox hebben ze aan de wilgen gehangen.
KingOtto15 Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Geplaatst: 4 februari 2013 (aangepast) Dank.. Is Newnigma2 dan (nu) niet gewoon "de" Dreambox image? Overigens, moet ik nog ergens rekening mee houden voordat ik 'm er op zet? Of gewoon maar doen... Oh ja.... weten jullie bij toeval ook welke nieuwtjes er allemaal in zitten, of in ieder geval de leukste? Moet wel de moeite waard zijn he.. :-) 4 februari 2013 aangepast door KingOtto15 DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel
Apple740 Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 (aangepast) Is Newnigma2 dan (nu) niet gewoon "de" Dreambox image? In ieder geval wel de gebruiksvriendelijkste van de OE2.0 images, omdat Cccam standaard geïnstalleerd is. Om op andere OE2.0 images Cccam aan de praat te krijgen moet je welhaast voor op cursus. Een echte duidelijke handleiding om Cccam op bijv. Gemini aan de praat te krijgen kan ik zelfs niet eens vinden, maar er is vast iemand die wel een linkje oid heeft. Nieuwtjes tov Openpli: Hbbtv, internetbrowser (werkt helaas erg traag), Bluray support. 5 februari 2013 aangepast door Apple740
Loui (K) Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 (aangepast) Om op andere OE2.0 images Cccam aan de praat te krijgen moet je welhaast voor op cursus. Nee hoor werkt heel eenvoudig hiermee enigma2-plugin-softcams-HbbTv-Dmm-cccam_2.3.0-r1_all.ipk 5 februari 2013 aangepast door Loui (K)
radio man Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Weet iemand een goedwerkende internet browser voor Newnigma2 ? Graag met info hoe te installeren (en wat er verder nog nodig is...).
Loui (K) Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Weet iemand een goedwerkende internet browser voor Newnigma2 ? Graag met info hoe te installeren (en wat er verder nog nodig is...). Soms vraag ik me af wat men ziet in Internetbrowser. Het is een bescheiden toevoeging aan het systeem maar stel je er niks van voor. Gebruik gewoon je PC die is er voor bestemd. Niet dat je het niet gebruiken mag maar het is zo traag allemaal. Voor mij hoeft het echt niet als toevoeging aan Enigma2. Misschien dat het ooit nog beter wordt maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren.
Apple740 Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Nee hoor werkt heel eenvoudig hiermee enigma2-plugin-softcams-HbbTv-Dmm-cccam_2.3.0-r1_all.ipk En dit is vervolgens een kwestie van de ipk op de hdd plaatsen en installeren via mediascanner? Of komt er nog meer voor kijken.
Loui (K) Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Bij mij werkte het gelijk na een herstart.
sat_angel Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 Zit in de 'unstable' nu ook een indicatie of opnames al 'gedeeltelijk' bekeken zijn? 3.2 heeft dat helaas niet.
EBOR Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 Hier is een plugin voor DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
sat_angel Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 Hier is een plugin voor Dat weet ik. Iets met media... huppeldepup.... Grote plugin die niet schaalt met de skin...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen