stuk Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Hallo, Ik heb een topfield 7710 verkocht die al een tijdje in de kast lag en zou de pin code niet meer weten. kan de nieuwe eigenaar een totale reset doen om e.e.a. weer opnieuw te installeren. Met vriendelijke groet, Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
satencom Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 heb je 4 x een 0 al geprobeerd Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Hadrian Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 In het menu is een optie factory reset. Bij mijn weten worden dan ook de pincodes gewist. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
jadee Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Hallo, Ik heb een topfield 7710 verkocht die al een tijdje in de kast lag en zou de pin code niet meer weten. kan de nieuwe eigenaar een totale reset doen om e.e.a. weer opnieuw te installeren. Met vriendelijke groet, Volgens mij is dat 2606. Jan
mebo870 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 pincode System recovery= 2606 of 0506 The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen