dime Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 hoi , een vraagje , als ik een externe hhd in me vu+uno via usb krijg ik wel beeld meer geen geluid weet iemand waar dit ligt ? of wat ik verkeerd heb gedaan , dank bij voorbaat ,
Eduard07 Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 In openpli kun je audio en video via de AD instellen. Meestal AC3. Die moet AAN. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
dime Geplaatst: 5 februari 2013 Auteur Geplaatst: 5 februari 2013 dit staat aan ,maar nog geen geluid
pukje Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Als je de externe HD eraf haalt heb je dan weer geluid ? Als het zo is heb ik de indruk dat jou externe hdd teveel stroom uit de Vu+ trekt.
dime Geplaatst: 5 februari 2013 Auteur Geplaatst: 5 februari 2013 het rare is voorbeeld ik kijk naar tv dan heb ik geluid ,ik ga naar me externe hdd geen geluid spring naar tv geluid maar me hhd staan nog aan ben bijna zeker dat ik een verkeerde instelling heb maar de welke ?? want een week geleden ging dit nog wel
Eduard07 Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 (aangepast) Je zult toch rustig even de instellingen bij OPNAME bij langs moeten en checken of audio en video beide goed staan ingesteld.. 5 februari 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen