Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi allen, Heb sinds enkele weken de sprong gemaakt van Topfield naar Linux met de Vu solo 2 , mooie machine en veel te ontdekken. De standaard afstandsbediening werkt echter niet. Volgens diverse kenners zou dit zijn opgelost, maar ook na vandaag laden van de laatste open pli 'denkt'de Vu dat ik een geavanceerd Dreambox keyboard heb en daar krijg ik hem niet van weg, met als gevolg dat letters intoetsen niet lukt. Weet iemand raad? groet usephills :crazy:

Brainstorm or light drizzle?
LG oled 55 inch; VU+ Solo2, Triax 78 cm. + triple sat LNB 19, 23, 28

Geplaatst: (aangepast)

Heeft niets met die settings te maken. Letters indrukken werkt idd momenteel niet. Cijfers in menu's tot voor kort zelfs ook niet.

Hopen op een update. Momenteel kan je als workaround de Dreamdroid app installeren op een smartphone/tablet en daar de virtuele remote gebruiken als je letters wil intikken in de menu's.

aangepast door Q-BiC
Geplaatst:

Duidelijk verhaal, ik zal tijdelijk overstappen naar VTI en wie weet bevalt dat nog beter,

dank allen!

groet

Usephills

Geplaatst:

is er trouwens iets voor de Apple Ipad dat die dreamdroid functie ook heeft? Dat biedt evt nieuw perspectief!

groet

Usephills

Geplaatst:

Ik heb ivm de remote problematiek de box voorzien van VTI en ik moet zeggen, lang niet slecht.

Best wel mooi eigenlijk, ben destijds PLi gaan voeren ivm herkenen van de .MTS files die toen in VTI niet deden, maar nu wel.

Dusss... we zullen zien. :) Maar ik begrijp het standpunt van PLI wel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...