Ga naar inhoud


weepee tv box en snow tv.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

als het toevallig is of niet,maar vandaag komen 2 operators in het nieuws,over een nieuwe start.

zo is er vanmorgen via userbase te weten gekomen dat weepee tv hun wepee box uitbrengt om te kijken naar hun zenderaanbod op tv.

ook stond vandaag in de krant http://www.hln.be dat kpn belgium onder de naam van base,snow tv lanceert.zo zou je voor 40à45€ per maand,kunnen internetten,vaste telefonie,en 32 digitale zenders.naar verluid,zou je ook films kunnen bestellen.of het op aanvraag van de zenders beschikbaar is,weet ik (nog) niet.

wel weet ik ,dat die snow tv stukken goedkoper zal zijn voor mij,en dat ze mij al als klant hebben.

ps:ze werken met eigen boxen,waarvan de specificatie's bij mij nog niet bekend zijn,maar je zou er mee kunnen opnemen en kijken tegelijkertijd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit komt er ook nog.

http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedia/article/detail/1574951/2013/02/06/Mobistar-gaat-voluit-voor-digitale-televisie-via-de-kabel.dhtml

 

maar als al die operators geen recente films of sport zullen kunnen tonen,vrees ik dat ze nooit die liefhebbers zullen kunnen strikken.

daardoor is er volgens mij nog altijd oneerlijke reclame :angry::(:angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

zelf filmkanalen starten is bijna onmogelijk, dankzij Telenet.

 

telenet heeft overeenkomsten met de belangrijkste filmaanbieders zodat zij het alleenrecht hebben om deze films aan te bieden in België.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

telenet heeft overeenkomsten met de belangrijkste filmaanbieders zodat zij het alleenrecht hebben om deze films aan te bieden in België.

 

mvg

 

Dit zijn vermoedens telenet koopt rechten om 1 keer een film uit tezenden en 1 keer

voor een herhaling.

Een andere provider kan rustig voor de zelfde film de rechten kopen.

Rechten kopen per land is zowiese volgens EU regels ongeldig

Rechten gekocht gelden ze voor heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...