Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 lijkt me niet ben je al verder met je keuze? ciao True North Rebekka Bakken
pollerita Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 (aangepast) Ik was in onderhandeling maar ondertussen was de vu plus duo al verkocht. Mijn eigen schuld, te lang gewacht. Plus ook het feit dat ik normaal niks koop zonder te zien, en deze vu had ik gezien op marktplaats. De prijs was opgestuurd naar belgie met een harde schijf van 1 tb 265 euro Ik denk wel dat het een goede prijs was, of ben ik verkeerd? Een schotel heb ik reeds en jullie advies op gevolgd, dus een schotel van 80cm en 3 aparte lnb's, en 1 lnb op 28 graden een dubbele uitgang. Is om meer op te nemen denk ik. Dus dan zal ik ook twee kabels moeten naar binnen halen? grts 18 februari 2013 aangepast door pollerita
Sprietje Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Beste pollerita Ja, die 3 lnb’s zul je dus aan moeten sluiten via een 4/1 diseqc-switch die dan op één kabel naar binnen gaat. De tweede uitgang van de 28,2 oost-lnb gaat dan rechtstreeks naar binnen voor een andere tuner waarmee je dan van de Astra 28,2 kunt opnemen zoals je schrijft. Is dit wat je wilt?
pollerita Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 Beste Maar ben ik dan verkeerd, de vu+duo heeft toch 2 ingangen voor de sat. Dan moet ik geen ontvanger bij kopen? Vroeger op de dreambox 7025 was dit toch ook zo mogelijk. De prijs voor de vu ontvanger, was dat een prijs die goed is of teveel? gerts en bedankt voor het antwoord
Tonskidutch Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 (aangepast) dm7025 of nu vu+ ( oeps DUO hoort erbij ) instellen identiek in tunermenu ciao 18 februari 2013 aangepast door Tonskidutch True North Rebekka Bakken
Sprietje Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Beste pollerita In bericht 17 schreef je: “een schotel van 80cm en 3 aparte lnb's, en 1 lnb op 28 graden een dubbele uitgang” Ik maakte hieruit op dat je drie lnb’s met 1 aansluiting had gekocht en één lnb met twee aansluitingen maar dat heb ik dan misschien verkeerd begrepen. Zou je dan eens aan willen geven wat je nu precies hebt? Welke lnb’s zijn het geworden? Alps of iets anders? En welke 80cm-schotel is het geworden, een Triax 78 of een SAB S80?
pollerita Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 Ja inderdaad 3 lnb's met enkele uitgang en eentje met duo. Het merk zal ik in de week door geven maar ik denk idd alps Schotel is van alsat. 80 cm. Ze zegden toch die goed was. Hoop het toch. grts
Sprietje Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Beste pollerita Is die Alsat-schotel die je hebt zo’n gazen schotel? Bestaat er een multirail voor die Alsat-schotel waar de de lnb’s op kunt plaatsen?
pollerita Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Geplaatst: 19 februari 2013 Neen geen gazen schotel, een gewone. Maar heb die kunnen kopen voor 20 euro nieuw en als ze niet goed is dan is dat nog niet zo erg. Multirail was erbij en die past daar perfect in. grts
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen