Ga naar inhoud


ARD en ZDF weg bij TV via belgacom


pukje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb moeite om dit te geloven

vooral omdat Belgacom IPTV is, dit vraagt dus geen enkele extra bandbreedte.

maar ja, het blijkt een centenkwestie te zijn ........ dit is toch een hele negatieve evolutie.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk heeft dit ook met binnenlandse ontwikkelingen te maken op kabelgebied in Duitsland.

KD wil een nieuw contract en geld van de Duitse PO voor kabeldoorgifte, maar de Duitse PO stelt dat het eerder andersom zou moeten omdat kabelmaatschappijen immers aan doorvoer verdienen door ook geld te berekenen aan de abonnees. Zo gezien verdienen kabelmaatschappijen aan iets wat ze zelf sowieso al gratis krijgen, maar ze willen van 2 walletjes eten en geld toe.

Die discussie mag in Nederland ook best gevoerd worden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die discussie mag in Nederland ook best gevoerd worden.

sat4all is voor nederland en vlaanderen.

 

Inderdaad het begint in duitsland ook te rommelen bij de omroep

lijkt erop dat zij ook via omwegen extra geld nodig hebben

 

Mijn gedachte was toen ik dat las "dadelijk gaat duitsland ook achter de decoder

met het CI+ pakket"

Link naar reactie
Delen op andere sites

hola,

die uitzendingen zijn wel FTA te ontvangen per satellitiet, :D maar dat betekend nog niet dat het ook mag "Gebührentechnisch"

satelliet kun je niet zo afschermen dat de landsgrenzen gewaardeerd en gerespecteerd worden

 

het is immers een beam van de transponder geprojecteerd op het vaste land

 

wij ontvangen dat prachtig duitse TV programma FTA in het grauw grijze gebied, waar dat niet voor bedoeld was inzake de GEZ betaling

feitelijk kan ik er ook niks aan doen dat ik die per satelliet ontvang

 

maar die het middels kopstation ontvangen en in de kabelTV "einspeißen" dus toevoegen die zullen zich als commerciele firma weldegelijk aan de internationale afspraken moeten houden.

 

zolang tot europa dergelijke beperkingen opheft.

maar waarom zou ARD en ZDF dat gratis doen als alle andere in europa zich met dure abo's en k*t coderingen vetmesten.

 

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hopelijk voor mijn ouders,beslissen ze plotseling niet,om de zenders via een FTV card te gaan verdelen,zoals in het begin in nl.

dan zou het voor weel oudere mensen pijn doen,want die kijken veel naar duitse muziekschows.ook anderen lees ik hier,kijken naar duitse zenders.als dit zo zou zijn,betekend dit voor mijn ouders een nieuwe ontvanger (i hope not).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Googel maar eens op Amstelveen CAI Arrest heruitzending.

 

En dat was in 1981.

 

Weergeven van zenders via een CAI kan gezien worden als heruitzending, waarvoor rechthebbenden geld mogen incasseren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze spelen allemaal poker met een hoge inzet.

Die doorgifte vergoeding is ook de reden, dat RTL en Co in Duitsland de Digitenne doorgifte volgend jaar gaan staken.

Alleen stroomt daar het geld in de andere richting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Satelliet heeft tot nu toe nog altijd het grootste programma aanbod.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet er veel die na het verdwijnen van ard en zdf een digibox heeft gekocht,zou spijtig zijn voor die mensen dat telenet ze ook zou schrappen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...