Ga naar inhoud


ARD en ZDF weg bij TV via belgacom


pukje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze spelen allemaal poker met een hoge inzet.

Die doorgifte vergoeding is ook de reden, dat RTL en Co in Duitsland de Digitenne doorgifte volgend jaar gaan staken.

Alleen stroomt daar het geld in de andere richting.

 

RTL stopt met DVB-T doorgifte omdat er geen hond naar kijkt. En RTL betaalt zelf voor het uitzenden via DVB-T. Ze hebben ervoor gekozen om alleen nog via de kabel en sat hun programma'S uit te zenden, puur omdat het hun geld spaart. En veel minder kijkers zullen er niet zijn.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk heeft dit ook met binnenlandse ontwikkelingen te maken op kabelgebied in Duitsland.

KD wil een nieuw contract en geld van de Duitse PO voor kabeldoorgifte, maar de Duitse PO stelt dat het eerder andersom zou moeten omdat kabelmaatschappijen immers aan doorvoer verdienen door ook geld te berekenen aan de abonnees. Zo gezien verdienen kabelmaatschappijen aan iets wat ze zelf sowieso al gratis krijgen, maar ze willen van 2 walletjes eten en geld toe.

Die discussie mag in Nederland ook best gevoerd worden.

 

dat zijn niet alle feiten. ARD en ZDF hebben zelf hun contract met KD opgezegd onder de noemer, 'ik vind niet dat ik je nog betalen moet'. Terwijl ARD en ZDF wel heel veel (gemeenschaps) geld pompen in het uitzenden via satelliet. Dat KD er dan over na gaat denken welke zenders ze dan precies willen uitzenden en niet alle regionale varianten meer 'einspeisen', is denk ik logisch. Alleen omdat je het 'gratis' krijgt, betekent nog niet dat je het moet uitzenden.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij tvv komen die beslissingen goed uit

 

zou CDN de ard/zdf ook betalen ,die zenders zitten

toch ook in hun pakket ;)

 

Misschien moet we de ARD en ZDF daar eens op wijzen. Kunnen ze een rekening naar CD sturen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik geen kabeltv heb... veel geld betalen en je kan alleen kijken wat de "bonzen" goedvinden... is wel kort door de bocht gesteld, maar de bedragen die kabelmaatschappijen durven te vragen is ontzettend hoog voor wat je krijgt (in mijn ogen dan, dit om hierover discussies te vermijden).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het waar dat telenet ook ard en zdf zullen wegnemen?heb een gerucht gelezen op een verkoopsite.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze ziijn in belgië wel een beetje bang dat ard enz op den duur in het CI+ pakket komt

De argumenten dat het niet gebeurt zijn CI+ is van de commercielen daar mogen ze

niet met samenwerken en de regering verplicht alle duitse zenders fta uit te

zenden (te minste de komende 7 jaar)

 

Afwachten ben benieuwd of ziggo/upc/kpn/xs4all/enz ieder 2 miljoen

gaan betalen voor ard/zdf doorgifte

 

@debeek waarom zou ik via twee routes tv kijken ? iptv+sat

als alles over 1 route loopt is het b.v. al makkelijker met zappen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel 7 jaar fta moeten uitzenden

 

het duitse kartel ambt heeft prosiebensat1 en rtl veroordeeld voor met maken van

afspraken mbt CI+

ze zijn er met een blau oog van af gekomen met verdoordeling dat ze 7 jaar lang

de SD kanalen niet mogen stoppen en FTA moet blijven

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...