Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben onlangs overgestapt van een Set-top-box pakket naar BasisHD en heb dus tijdelijk beeld op alle zenders. Aleen penthouse HD en man-x (al vind ik dat minder erg) geven de melding: "gecodeerd signaal" (na 0.00 uur). Ik maak gebruik van de CD TVV zenderlijst en alle instellingen op mijn samsung smart tv staan op automatisch. In mijn canaldigitaal is de optie erotiek aangezet. Het enige niet standaard is volgens mij een aston ci-module. Wie helpt mij verder?

Geplaatst:

Man X zit volgens mij niet in het basis pakket en het kan zijn dat je Penthouse HD apart aan moet zetten via de CDs site. Heb je wel de goeie Penthouse versie te pakken? er zitten namelijk meerdere versies op de Astra 3.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst: (aangepast)

Hallo guppje,

bedankt voor je reactie. Volgens mij staat Penthouse HD maar 1x in mijn CD-fastscanlijst (kanaal 263). Erotiek staat aan via CD-site en omdat ik een nieuw abbonnement afgesloten heb staan alle kanalen de eerste maand open. (entertainment HD, sport1, film1, eredivisie, alles staat open, behalve genoemde kanalen en HBO 1,2,3).

Op advies van CD-site al geprobeerd: stekker eruit en na 30 seconden weer inschakelen, smartcard geheractiveerd, zenderlijst vernieuwd, samsung smart tv geüpdate.

Verder heb ik geprobeerd mijn aston ci-module te updaten, maar deze menu-optie was niet beschikbaar.

Huidige versies Aston cam: applicatie versie 2.2200B, hardwareversie 1.0100, cicas versie 1.0003, boot versie 2.2200, regeling van kijkwijzer 3.

aangepast door Arjan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen