Ga naar inhoud


Nieuw !!! Triple LNB(64 cm)


Seniorsatter

Aanbevolen berichten


Die 10.964 is een freq. van astra 19.2 , als je die op de middelste kop ontvangt staat je schotel niet goed .

Dat je signaal hebt op 3 sats zegt niets , pas als je er ook het daarbij behorende beeld hebt staat de schotel in de richting .

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de zenderlijst van je vorige woning er in zitten of heb je een nieuwe scan gedaan ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste seninha

Het is zo klaar als een klontje. Je hebt de satelliettuner niet anders ingesteld maar het beeld wat je laat zien met 74% signaalkwaliteit is niet van de Astra 23,5 maar van de Astra 19,2. Je hebt dus gewoon je schotel niet op de juiste satelliet gericht. Een klein beetje naar het oosten draaien en de middelste kop ontvangt dan wel de Astra 23,5.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de freq. van o.a. TV JOJ op Astra 3  23.5º

In Henk's lijst zou die goed moeten staan , dus die lijst er in of even handmatig invoeren , schotel goed zetten en fastscan  doen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rar, want heb gister Henk's lijst er in gezet en daarna kon ik geen een Sat meer vinden.

 

Ga straks nogmaals proberen. Als ik het goed heb, ik pak gewoon een Frequentie van een zender die via 23.5 binnen komt. Voer deze handmatig in en dan weet ik zeker dat ik de juiste Sat aan het uitrichten ben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de freq. van o.a. TV JOJ op Astra 3  23.5º

In Henk's lijst zou die goed moeten staan , dus die lijst er in of even handmatig invoeren , schotel goed zetten en fastscan  doen .

TV JOJ geeft hier beeld , voer die freq. nu maar in en draai de schotel iets naar het oosten zoals Sprietje ook al schreef .(of heb je er intussen al weer aan gedraaid ?)

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gister weer aan gedraaid. Maar als ik een frequentie invoer welke bij astra 3 hoort zou ik dan deze goed moeten kunnen instellen, toch?

Ja , de bovengenoemde geeft nu aan gecodeerd maar TA3 zit op dezelfde freq. en is FTA

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...