Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 ik gebruik in Microsoft Outlook 2010 en een adresboek, dat is opgeslagen in icloud. Het lukt mij echter niet, om een mail adres toe te voegen in outlook dat is opgeslagen in icloud. Het lukt wel in het adresboek van Microsoft Oulook 2010 zelf. maar wil het ook opslaan in icloud. i.v.m. ipad. Misschien niet helemaal het juiste forum. maar heb geen betere gevonden.
Sjattuh Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Na een beetje googlen lijkt het erop dat je een app moet downloaden en deze leest je contacten over vanuit je Outlook naar je Apple account. Dit: ICloud Control Panel for Windows http://support.apple.com/kb/DL1455?viewlocale=nl_NL Maar ik werk niet met Apple producten dus zeker weten doe ik het ook niet. Maar het klinkt logisch (je moet in deze ICloud Panel for Windows inloggen met je Apple aacount) en ik geloof dat je net een nieuwe installatie hebt gedaan? Kan dus zijn dat je oude via je oude installatie zijn ingelezen en je nieuwe toevoegingen niet worden doorgevoerd omdat dit stukje mist. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Die app had ik al geïnstalleerd dat had ik wel begrepen ik heb er al adressen instaan. maar ik wil nieuwe mail adressen toevoegen.
Sjattuh Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Ok, dat moet je ergens aanzetten. Link is in het Engels, maar het gaat alleen maar om het plaatje bij stap 4. Herken je dit en staat contacts (contacten) ook bij jouw op Ja? http://davidvielmetter.com/tricks/importing-icloud-contacts-to-outlook/ Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Opgelost, oplossing hierboven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen