The Iron Maiden Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Hallo, ik ben op zoek naar een settingseditor voor een enigma 2 box (VU+ duo) waarbij ik kan zien of een kaanal FTA of gecodeerd is. Vervolgens wil ik dan alle gecodeerde kanalen uit de zenderlijst halen, zodat ik alleen de FTA zenders over houd. Ik gebruik momenteel Dreamboxedit 3.0, maar die ondersteund deze functie volgens mij niet. Wie weet raad? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Alventali Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Makkelijkste manier lijkt mij om via het menu van de VU Naar instellingen---> zenders zoeken--->Handmatig zoeken. Daar zoek modus op 1 satelliet of multi satelliet Alleen fta scannen op ja. Laten scannen. Dan middels dreambox edit de kanalen op halen van de VU Op de voor jou persoonlijke volgorde plaatsen. En terug uploaden naar de VU. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Henksat Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Ik gebruik momenteel Dreamboxedit 3.0, maar die ondersteund deze functie volgens mij niet. Wie weet raad? De laatste versie, 5.2.0.0, ondersteund dit dus wel. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
The Iron Maiden Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Geplaatst: 8 februari 2013 @ Alventali Ja, dat klopt, maar ik wil graag een kant en klare zenderlijst installeren (bijvoorbeeld Henksat ) en vervolgens alle gecodeerde kanalen eruit gooien. Dan is alles mooi gesorteerd op categorie. @Henksat, ik ga de nieuwste versie van dreamboxedit proberen. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Alventali Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Idd in 5.02.0 kan het wel. Had eerder ff de optie niet gevonden. Het gaat daarmee een stukje sneller en gemakkelijker dan mijn andere methode. ff niet helemaal goed gekeken zeg maar. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen