borsjea Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Duidelijk dat de module voorlopig niet in Duitsland verkocht mag worden. Derhalve in Nederland geen enkel probleem, er kan dus meer aanbod beschikbaar komen voor de Nederlandse markt, dit kan dan weer gunstig zijn voor de prijsstelling van de MM.
Ron Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Ja.....maar het probleem zal wel zijn dat Dream Multimedia niet mag verkopen. Dus ook niet naar Nederland. Groetuh, Tox.
Gast Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Maar werden die dingen wel in Duitsland gemaakt?
Gast Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 maar hoe zit het nou,is die MM nu wel of niet geschikt voor seca2
Ron Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Heb je wel eens van Off-Topic gehoord? Nou jouw vraag is een perfect voorbeeld:-))
SatZapper Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Bericht verwijderd door SatZapper
magictrance Geplaatst: 23 september 2002 Geplaatst: 23 september 2002 Kijk eens op de dream pagina van Nederland hier staat duidelijk dat de modules weer vanaf half oktober leverbaar zijn ook deze link mag niet in een topic gepost worden. Dit is toch rechtstreeks van de producent ik hoop dat ik de link wel mocht plaatsen anders verwijder hem maar moderator
Gast Geplaatst: 24 september 2002 Geplaatst: 24 september 2002 Ja magictrance, Dat heb ik ook al gezien, maar dat zal alleen gebeuren als de uitspraak gunstig is! Anders kan deze dus echt niet (mits deze ergens anders gaan produceren) geleverd worden. (dus anders word de levering wel later als half oktober) Nu denk ik ook wel dat de uitspraak goed komt hoor, maar je weet het nooit! groet, Dirk.
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Ik kan er nog ruimschoots aankomen dus snap niets van deze commotie.
Ron Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Dat lijkt me een sterk verhaal, want de originele Magic Modulen zijn nergens meer in grote aantallen te koop. Er zijn een paar dealers die er nog een paar hebben maar niemand heeft nog een echte voorraad. Groetuh, Tox.
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Hoeveel wil je er hebben? Voor jou maak ik wel een goed prijsje hoor Toxic. let op mensen dit is geen commerciele post! ik ben geen handelaar!
Ron Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Ik wil er wel 15 hebben! Er is hier in de buurt best wel veel vraag naar en dan kan ik er misschien een paar mensen een plezier mee doen. Stuur me maar details via PM. Groetuh, Tox.
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Als het goed is heeft mijn collega (handelaar) contact met je opgenomen via de PM.
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 @Toxic: ik heb je een pm gestuurd. @allen: er loopt een proces tegen de makers van de 'magier' 1.02 modules, en tijdens dat proces mag niets verkocht worden. Kans is klein dat daar een verbod op de modules van komt, maar ok. Voorlopig is het aanbod dus krap. Inmiddels is er een identieke kopie van de 1.02 module leverbaar (sinds gisteren) en die komen de volgende week in flinke aantallen los. Deze module werkt gegarandeerd in élke ontvanger die je maar kunt verzinnen, ik heb ze getest in de palcom/vhsat, de echostar 3000ip, en hyundai 825hci. Allemaal 'probleem machines' die met te weinig geheugen/snelheid gaan blokken, stuk voor stuk draaien deze apparaten 100% goed!! En zo komt er aan een zéér slecht nieuws bericht een héél goed einde :-)
Ron Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Het gaat dus om een kopie die je officieel niet mag verkopen omdat je dan de auteursrechten van de eigenaar van de bootloader schend. Dat is dus weinig interessant want dan maak je je als handelaar helaas strafbaar. Ik hoef ze ook niet want die jongens willen een originele. Toch bedankt voor het aanbod. Groetuh, Tox.
Aanbevolen berichten