Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Duidelijk dat de module voorlopig niet in Duitsland verkocht mag worden.

Derhalve in Nederland geen enkel probleem, er kan dus meer aanbod beschikbaar komen voor de Nederlandse markt, dit kan dan weer gunstig zijn voor de prijsstelling van de MM.

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

maar hoe zit het nou,is die MM nu wel of niet geschikt voor seca2

Geplaatst:

Kijk eens op de dream pagina van Nederland hier staat duidelijk dat de modules weer vanaf half oktober leverbaar zijn

ook deze link mag niet in een topic gepost worden.

Dit is toch rechtstreeks van de producent

ik hoop dat ik de link wel mocht plaatsen anders verwijder hem maar moderator

Geplaatst:

Ja magictrance,

Dat heb ik ook al gezien, maar dat zal alleen gebeuren als de uitspraak gunstig is! Anders kan deze dus echt niet (mits deze ergens anders gaan produceren) geleverd worden. (dus anders word de levering wel later als half oktober)

Nu denk ik ook wel dat de uitspraak goed komt hoor, maar je weet het nooit!

groet,

Dirk.

Geplaatst:

Ik kan er nog ruimschoots aankomen dus snap niets van deze commotie.

Geplaatst:

Dat lijkt me een sterk verhaal, want de originele Magic Modulen zijn nergens meer in grote aantallen te koop. Er zijn een paar dealers die er nog een paar hebben maar niemand heeft nog een echte voorraad.

Groetuh,

Tox.

Geplaatst:

Hoeveel wil je er hebben? Voor jou maak ik wel een goed prijsje hoor Toxic.

let op mensen dit is geen commerciele post! ik ben geen handelaar!

Geplaatst:

Ik wil er wel 15 hebben! Er is hier in de buurt best wel veel vraag naar en dan kan ik er misschien een paar mensen een plezier mee doen.

Stuur me maar details via PM.

Groetuh,

Tox.

Geplaatst:

Als het goed is heeft mijn collega (handelaar) contact met je opgenomen via de PM.

Geplaatst:

@Toxic: ik heb je een pm gestuurd.

@allen: er loopt een proces tegen de makers van de 'magier' 1.02 modules, en tijdens dat proces mag niets verkocht worden. Kans is klein dat daar een verbod op de modules van komt, maar ok. Voorlopig is het aanbod dus krap.

Inmiddels is er een identieke kopie van de 1.02 module leverbaar (sinds gisteren) en die komen de volgende week in flinke aantallen los. Deze module werkt gegarandeerd in élke ontvanger die je maar kunt verzinnen, ik heb ze getest in de palcom/vhsat, de echostar 3000ip, en hyundai 825hci. Allemaal 'probleem machines' die met te weinig geheugen/snelheid gaan blokken, stuk voor stuk draaien deze apparaten 100% goed!!

En zo komt er aan een zéér slecht nieuws bericht een héél goed einde :-)

Geplaatst:

Het gaat dus om een kopie die je officieel niet mag verkopen omdat je dan de auteursrechten van de eigenaar van de bootloader schend. Dat is dus weinig interessant want dan maak je je als handelaar helaas strafbaar.

Ik hoef ze ook niet want die jongens willen een originele. Toch bedankt voor het aanbod.

Groetuh,

Tox.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.