Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het deze site (weet niet of dat de vraag al een keer gesteld is?) heb gisteren het basis hd pakket veranderd naar het tophd pakket dit heb ik online gedaan (had een kortingscoupon gekregen van canal digitaal vandaar).

Ik heb van cd een mail gekregen met verandering van het pakket, maar tot op heden is het pakket nog niet veranderden of geen film1 of zo wel is de zenderlijst vernieuwd en kaart heeft er steeds in gezeten.

Had nog gekeken op mijncanaaldigitaal maar daar staat nog steeds de oude in.

Dacht dat via internet sneller zou gaan.

Bij een vriend van mij werkte het na 4 uurtjes almaar bij mij niet, kan het zijn dat dat er nog tijd tussen moet zitten of cd bellen?

Bedank

Geplaatst: (aangepast)

Woon zelf net over de grens in Duitsland kan dan wel bellen naar dat buitenland nummer gaat dit hier ook voor, want er staat niet voor technische storingen.

aangepast door montana
  • Moderator
Geplaatst:

Dat nummer kan je ook bellen voor het upgraden van je pakket.

Heb je al een heractivatie aangevraagd voor je kaart?

In wat voor ontvanger zit je kaart? Sommige kaartlezers hebben moeite met upgrades van kaarten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb toch gebeld, omdat ik dacht dat er meer zoiets had maar kon 123 niks vinden.

Ze zeiden bij de klantenservice, wanneer ik het online aanmeld dan duurt het 48 uur voordat ik daarop beeld heb en via telefoon duurt het 24 uur, alleen bij de 48 uur betaal je 3,95 activeringskosten en bij telefoon 10 euro. maar goed.

Ik stond op de lijst om overgezet te worden maar dat zou niet eerder gebeuren dan maandagochtend.

Ik moest maandagmorgen nog een keer bellen en dan konden ze precies vertellen wanneer ik beeld op de zenders had, ik wacht af.

Ik heb een Nanoxx 9800 Hd Twin maar ergens anders staat nog een philips, maar op zich heb ik met de nanoxx geen moeite met update.

Geplaatst:

Heb 2 week geleden een upgrade gedaan van mijn abonnement. Na een paar dagen was er nog niets gebeurt, hierna nogmaals geprobeerd met een andere browser om het pakket te veranderen, maar helaas tot op heden is er niets veranderd. Over het algemeen was de upgrade via internet direct voor elkaar. Denk dat er een storing zit in hun systeem. Wacht wel af, heb geen zin om hun te bellen. Trouwens wel 2 maal een bevestiging gehad :confused:.

Geplaatst:

Vandaag weer gebeld, nog steeds geen beeld. Nu zeiden ze dat het afgelopen vrijdag niet ontvangen had de wijziging.

Heb vandaag wederom aangevraagd en ze zouden meteen omzetten, geen beeld.

Net gebeld nou doen ze het morgenochtend handmatig want via de computer krijgen ze steeds de melding omzetten mislukt.

Ligt toch niet an mijn decoder? Want eredivisielive heb ik zo er wel op gekregen.

Geplaatst:

Probleem is opgelost, was een fout in het systeem bij hun, ze hebben het handmatig nu ingesteld via de telefoon en wat denk je... Precies het doet het.

Op zich wel fijn maar toch via internet moet het toch kunnen, kreeg als goed maker geen activeringen kosten en hoefde het oude bedrag deze maand te betalen, ben benieuwd. Maar naar mij weten nette actie van CD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen