Sprietje Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Beste tranceaddict Ik geef je nog wat extra informatie over de Johansson zodat je je keuze weloverwogen kan maken, zie de bijlages. Johansson9640-d-manual.pdf
Sprietje Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Hier nog info over de belden H121 coaxkabel van 5mm dik. zie blz. 15 van dit PDF-document: http://belden.apls.ru/assets/files/b_coaxial.pdf
tranceaddict Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Geplaatst: 16 februari 2013 bedankt weer voor de info. Ik heb zojuist de pvc buis diameter nog eens nagemeten maar deze is niet 16 mm maar 19 mm. Dus de gangbare coax satelliet kabel van 6-7 mm maal 2 moet hier gewoon door heen kunnen. Tenzij tijdens de bouw een bocht ergens te krap gemaakt is kom ik in de problemen maar ik ga het er maar op wagen denk ik. Racing is in my blood - Ayrton Senna
tranceaddict Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Geplaatst: 16 februari 2013 Sprietje wat zijn jou ervaringen met de Smart Titanium LNB's ? Deze kunnen mijn inziens hetzelfde als de Inverto Ultra Black Twin LNB's en hebben zelfs een lagere ruis waarde. Het prijs verschil is aanzienlijk waardoor ik toch voor een Quad setup zou kunnen kiezen Racing is in my blood - Ayrton Senna
Sprietje Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Als je een Inverto black Ultra Quad wilt gebruiken, kan dat alleen maar op een 110cm-schotel omdat de behuizing flink breed is. Als je Inverto wilt gebruiken op een 88cm-schotel, dan moet je Inverto Black premium hebben. Ik gebruik zelf nooit geen Smart Titanium.
Zuppelan Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Ik zou de Belden-kabel nemen. Ik heb naar mijn woonkamer dikke tuinslangcoax liggen, naar mijn slaapkamer de Belden H121. Ik merk geen verschil. Beldenkabel is niet eens duur, dus de dunne kabel is stukken goedkoper dan er actieve apparatuur tussenhangen, en op de hoge frequenties die een stacker/destacker gebruikt heb je waarschijnlijk meer verlies dan in de Belden-kabel. Bij mij is de totale kabellengte van ontvanger tot LNB ongeveer 25 meter.
Zuppelan Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Ik gebruik Smart Titanium's in mijn Wavefrontier T55. Men zegt dat het niet de ideale LNB is voor zwakke satellieten, maar de satellieten waar we het niet over hebben zijn sterkte satellieten. De bouwkwaliteit van de LNB is goed, ze geven prima signaal bij alle weertypen. Ze zijn intussen 3 jaar oud.
tranceaddict Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Geplaatst: 16 februari 2013 bedankt weer voor de reacties. ik heb zojuist de totale lengte van schotel/lnb tot ontvanger ruim gemeten en kom op 30 meter uit. Zal geen probleem moeten zijn dus. Racing is in my blood - Ayrton Senna
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen