Beheerder Michel Geplaatst: 10 februari 2013 Beheerder Geplaatst: 10 februari 2013 Achhh, kleinigheidje. Een kniesoor die daar op let Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Zilverster Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 @Puch, Jammer om te lezen dat je je terug trekt als moderator, maar wil je toch bedanken voor je inzet in al die jaren. Telkens als je zo'n bericht leest als deze en je er stiekem even weer goed overnadenkt, hebben we toch een mooie tijd achter de rug. Ik wens je veel succes en gezondheid voor de toekomst, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rommelaar Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Puch bedankt voor je jarenlange inzet. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Achhh, kleinigheidje. Een kniesoor die daar op let Zeg Michel...ik hoop toch wel dat je met Puch een goede afvloeingsregeling bent overeengekomen na zoveel jaren van trouwe dienst? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Beheerder Michel Geplaatst: 10 februari 2013 Beheerder Geplaatst: 10 februari 2013 Ook wij moeten bezuinigen, maar ik was al ergens mee bezig Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Daan Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Zeg Michel...ik hoop toch wel dat je met Puch een goede afvloeingsregeling bent overeengekomen na zoveel jaren van trouwe dienst? Zoiets richting sns niveau Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
vGnp Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Beste Puch, Dank voor al die jaren tomeloze inzet. Hulde! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
baron Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Beste Puch,bedankt voor jou bijdrage al de jaren en ik wens je veel succes verder. de groeten terug.
mereltje Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 Bedankt Puch Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
paardengek Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 Puch, bedankt voor de vele jaren als moderator !! Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Pionewbie Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 (aangepast) Bedankt voor je inzet, tijd en bijdragen. 11 februari 2013 aangepast door Pionewbie
Moderator Matchless Geplaatst: 11 februari 2013 Moderator Geplaatst: 11 februari 2013 Sniff... En je zou me inhalen zei je Maar er is nog leven na sat4all en die kan belangrijker zijn dan dit zooitje ongeregeld.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Puch Geplaatst: 11 februari 2013 Auteur Geplaatst: 11 februari 2013 Sniff... En je zou me inhalen zei je LOL Ja als jij niet stopt kan ik nooit inhalen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Moderator Matchless Geplaatst: 11 februari 2013 Moderator Geplaatst: 11 februari 2013 Ja als jij niet stopt kan ik nooit inhalen Je kan toch altijd nog hopen En het had toch leuk geklonken als we 20 jaar moderator zouden zijn met 2 weken verschil Maar het prive leven is ook belangrijk. Ik zal je iig erg missen (en zeer zeker niet als kiespijn). Het zal in het begin erg lastig voor je worden om als lid en exmod niet te gaan modereren. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen