Ga naar inhoud


RE9000:EPG lijst leeg na switchen naar Sat1 en History HD Dutch


Caesarion

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw is erachter gekomen dat, als zij naar bijvoorbeeld sat1 of History HD Dutch de EPG lijst leeg is.

Ik dacht eerst dat zij wat fout deed, maar het klopt.

Erg hindelijk.

 

Ik dacht reeds eerder hierover gelezen te hebben, maar kan het (nog) niet vinden.

 

Heeft iemand dit fenomeen ook geconstateerd?

 

Ik gebruik de nieuwste versie van de firmware en bootloader.

 

Voor de rest functioneerd de rebox prima.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites


is voor zover ik weet al een redelijk oud probleem waar an sich niet zo veel aan te doen valt. Ik heb dit immers ook al zeer lang en is pas echt beginnen optreden door geen interne HD meer te gebruiken. Beetje zappen tussen de verschillende astra's en af en toe even blijven plakken om gedurende 10 minuten ofzo te kijken volstaan.

 

Indien je een interne HD gebruikt zou je kunnen overwegen om de EPG op te slaan op de interne HD (dit kan door in het EPG op de FAV toets te drukken; je kan hier ook instellen om bv 3 of 4 uur vooruit te zien ipv de standaard twee).

Indien je echter een USB HD gebruikt die niet steeds aan staat, heb je wel een prob :(. Een mogelijkheid zou bijvoorbeeld kunnen zijn om voorin een kleine USB stick te steken, en deze als EPG data storage te gebruiken... Maar dan is het klepje vooraan wel steeds naar beneden.

 

Geen idee of het mogelijk is om eventueel een kleine USB hub aan het toestel te hangen, en dan zo eventueel de mogelijk te hebben om achteraan een kleine stick en HD samen te steken.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor het mee denken.

Op de Rebox in de woonkamer gebruik ik de interne HD voor de EPG, timeshift en opnames
Op de Rebox in de slaapkamer gebruik ik een USB stick aan de achterzijde van de rebox voor de EPG én Timeshift. De opnames komen op een NAS.

Alles werkt in princiepe ok, behalve dus de EPG die verdwijnt bij het zappen naar "bepaalde" zenders.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...