Ga naar inhoud


Ervaringen/demo SAB,Golden Media,Amiko alien triple (omg Lelystad)


T_I

Aanbevolen berichten

Wat zijn de ervaringen met deze receiver? (in elk van de 3 beschikbare jasjes)

 

Ik ben op deze receivers gekomen dankzij een tip op satbox4..., daar werd gemeld dat dit onder water een en dezelfde receiver is.

 

Nu lijkt deze triple me een ideale vervanger voor de DM7000 die ik nu heb om te gebruiken voor de satelliet, aangevuld met Digitenne. Graag zou ik wat ervaringen horen, of nog beter, iemand vinden die in de buurt woont die het niet erg vind om de receiver te demonstreren en ervaringen uit te wisselen. Een leverancier in Almere heeft alleen de SAB niet (niet zo erg, de andere 2 vind ik mooier), maar ik denk niet dat je daar mag inloggen om op de machine zelf te kijken. (of ervaringen heeft met o.a. OScam op de machine)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je je vragen beter kunt stellen bij Receivers/Overige merken in dit forum i.p.v. hier bij Algemene vragen..

Ik denk dat je daar meer kans hebt gebruikers te treffen die ervaringen met je kunnen delen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat ie verplaatst is. Iemand ervaringen met de bovenstaande ontvangers. (Of nog beter, iemand in de buurt die wel een demo wil geven?)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gezien de ervaringen van vrienden m.b.t. budget spelers sparen we toch door voor een eventuele echte speler. (een die het net als de DM7000 even uithoudt) Verzoek ingetrokken. (niet dat er veel aanbod was)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...