u2sparky Geplaatst: 26 april 2013 Geplaatst: 26 april 2013 (aangepast) ik had hier hetzelfde op een xtrend 9500 optisch verbonden met HC receiver. Probleem zat in de HDMI CEC. Ik heb hierin de optie volumetoetsen doorsturen op uit gezet en de dts downmix aangezet. auto volume dusment staat uitgeschakeld. vervolgens kon ik alles weer op max volume zetten en geen last meer. ***Geen Relame plaatsen*** 27 april 2013 aangepast door ceesv Link naar winkel verwijderd
Littlesat Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Als je dts downmix uit zet, het volume op de box vol open zet, en inderdaad daarna van de vollume regelaar op de box af blijft, dan moet het ook opgelost zijn.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
egypt Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Tja of even de plug-in auto volume instaleren dan kun je per zender het volume instellen, heb dit hier ook in mijn ET9500 zitten. Zo eenvoudig is het Sjaak
dvbs Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Tja of even de plug-in auto volume instaleren dan kun je per zender het volume instellen, heb dit hier ook in mijn ET9500 zitten. Bedankt voor de tip! Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Loui (K) Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 Tja of even de plug-in auto volume instaleren dan kun je per zender het volume instellen, heb dit hier ook in mijn ET9500 zitten. Is wel een oplossing, maar zou mooi zijn dat dit bij de zender aanbieder geregeld werd. Toch?
jopiesat Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 Hier hetzelfde probleem op de VuDuo. Dit probleem speelt sinds kort, dus ze hebben met de instellingen zitten spelen. Moeten ze gewoon in de eindregie oplossen, gewoon niet professioneel zoals ze dit weer doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen