dreamlover8000 Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 Wie kan helpen aan een cccam.prio lijst zodat Eredivisie werkt op ziggo ( regio1111)? Wat ik heb begrepen zijn de ecm's gelijk aan Nova Griekenland. Hartelijk dank
Mojo Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 ECM's??? Of bedoel je de service id's? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Maar wat is het probleem dan? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
dreamlover8000 Geplaatst: 12 februari 2013 Auteur Geplaatst: 12 februari 2013 krijg geen beeld op eredivisie 1 en 2 op cccam via ziggo, omdat nova exact dezelfde service id heeft. service id blokken kan niet, wat ik heb begrepen, want dan block je uiteraard de zender oscam ook al geprobeerd met whitelist. oplossing?
Moderator ceesv Geplaatst: 12 februari 2013 Moderator Geplaatst: 12 februari 2013 Wat heeft een Griekse Satelliet zender te maken met een kabel provider? Nova zit toch niet op Ziggo kabel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen