Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een solo2 en ben zeer tevreden (zeker na een topfield). Maar nu moet ik mijn zenders opnieuw inlezen. Bij de topfield was dit altijd een hel! Letterlijk en figuurlijk...

Ik hoop dat dit nu iets gemakkelijker gaat.

Ik heb Vti 5.0.1 draaien en nu wil eigenlijk weten of er een mogelijkheid is om de nieuwe zenders in te lezen en de favorieten te behouden?

Wie weet een manier?

Al vast bedankt!

Johan

-----

Vu+ Solo2

VTi image V5.0 of hoger

Geplaatst:

Waar vinden we die lijsten van Hans, Satje of Icesat?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

Waar vinden we die lijsten van Hans, Satje of Icesat?

Inmiddels gevonden, die lijsten van Hans zijn meer dan geweldig!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

Zet er met dreamset bv. de Hans settings of die van Satje of Icesat in. Bespaart je uren werk.

Okay, twee vragen...

- wat zijn lijsten? hoe zet je die "erin"?

- Waar vind ik die lijsten?

Ok ik geef toe het zijn er stiekum 3.. Maar wil je ze aub beantwoorden?

Groet,

Johan

-----

Vu+ Solo2

VTi image V5.0 of hoger

Geplaatst:

Lijsten oftewel zenderlijsten zijn complete lijsten inclusief diverse bouquets, zodat men vrij gemakkelijk de vele zenders kan vinden.

Zoeken via google of sat4all ( zie zenderlijst / frequenties )  op: settings enigma 2 henksat of op settings enigma2 hans

Gebruik het programma dreamboxedit:  ( zie bijlage )  ( op je pc )

Zet in dreamboxedit wel het juiste IP nummer / enigma 2 settings

Met vriendelijke groet, paardengek

dreamboxEDIT_setup_5.1.1.1.zip

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...