rebox Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 On1bes, Bij mijn rebox kan ik de EPG handmatig inladen door op de blauwe knop te drukken in de EPG stand.
on1bes Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Geplaatst: 19 februari 2013 Probleem EPG opgelost. Blijkbaar wist niemand het antwoord op het probleem op de forums. In de winkel van TVV wisten ze er blijkbaar ook geen raad mee. Maar van wat ik gelezen heb, heb ik zelf maar de conclusie getrokken en de test gedaan. Indien de EPG lijst niet goed op de HD staat (of niet goed werkt), moet die opnieuw worden ingelezen bij een volledige herstart van de Dreambox. Ik heb dat dus getest, en waarempel is er terug EPG op de 3 nieuwe zenders na het herstarten van de box. Dat was dus een zoektocht van toch wel 7 dagen. Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
Timm1983 Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Bij mij liever de Vlaamse programma's op één of VTM, op Acht en 2BE zijn het allemaal Engelse programma's en dat bekt mij niet, op 2BE soms met geweld met die politieachtervolgingen, ik kan er niet naar kijken, om zenuwachtig van te worden, met die sirene. Dat ze eens menswaardige programma's tonen op die 2BE en Vitaya vind ik ook maar niets, maar ja dat is TV voor vrouwen. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen