Ga naar inhoud

Geen EPG op Vitaya,Acht en Jim na verhuis naar 23.5

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probleem EPG opgelost. Blijkbaar wist niemand het antwoord op het probleem op de forums. In de winkel van TVV wisten ze er blijkbaar ook geen raad mee. Maar van wat ik gelezen heb, heb ik zelf maar de conclusie getrokken en de test gedaan. Indien de EPG lijst niet goed op de HD staat (of niet goed werkt), moet die opnieuw worden ingelezen bij een volledige herstart van de Dreambox. Ik heb dat dus getest, en waarempel is er terug EPG op de 3 nieuwe zenders na het herstarten van de box. Dat was dus een zoektocht van toch wel 7 dagen. :)

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bij mij liever de Vlaamse programma's op één of VTM, op Acht en 2BE zijn het allemaal Engelse programma's en dat bekt mij niet, op 2BE soms met geweld met die politieachtervolgingen, ik kan er niet naar kijken, om zenuwachtig van te worden, met die sirene. Dat ze eens menswaardige programma's tonen op die 2BE en Vitaya vind ik ook maar niets, maar ja dat is TV voor vrouwen.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen