Terradon Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 zou het dan nog mogelijk kunnen zijn dat mijn schotel niet goed staat, want als ik astra 28.5 of astra d kies als satelliet dan krijg ik ook een goede uitslag te zien . Veel satellieten en zeker de Astra reeks gebruiken dezelfde data dus frequentie symbelrate ed dat verklaard dat jij dus als je je schotel verdraaid toch nog signaal ontvangt. Groetjes.............. mvg
nees Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 je moet wel even goed lezen wat ik schrijf dan. nogmaals, ik wil geen HD of MPEG ontvangen en ik verdraai mijn schotel niet als ik beneden op mijn ontvanger een andere satelliet kies
Terradon Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Hoi Nees, verhaal blijft het zelfde ook al verdraai je de schotel niet, als jij in het menu je ontvanger een andere satelliet kiest zeg astra28 en je schotel blijft zoals die is zie je toch een signaal.....dat komt dus omdat ze op de astra 28 dezelfde frequentie ed gebruiken als op de astra 19,2 waarop jij je schotel hebt (waarschijnlijk) uitgericht. je kunt ook de Sirius op 4.8 kiezen dan zie je het zelfde verschijnsel Maar als je dan gaat scannen zie je als de rest van de data ook klopt dus symbelrate pids ed de zender zoals je die ook krijgt op de frequentie van je vaste opstelling. Groetjes...........................
cbrman Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 Hallo Nees ik ben op zoek naar een vervanger van mijn arion pvr 9400 hdmi... ik kocht hem in 2006 voor 650,- maar ik begrijp dat ik een hd reciever nodig heb om de zenders van het cd familie pakket wil bekijken, wat is nu een slimme keus? ik heb ook een philips dsr 7141 maar die kan ook geen mpeg 4 aan begrijp ik.... grt Mathijs
Terradon Geplaatst: 18 oktober 2013 Geplaatst: 18 oktober 2013 Hoi, Jawel mpeg 4 lees als hd ontvanger en jou philips7141 van cd is dus een hd ontvanger...... past elk pakket op van canal digitaal... Of het een slimme keuze is laat ik aan jou over Groetjes.....................
cbrman Geplaatst: 19 oktober 2013 Geplaatst: 19 oktober 2013 Hallo Terradon.. ik heb de philips nagekeken en er is sinds 2010 geen update voor geweest.is dat wel goed?. na een factory reset de hd zenderlijst geladen... als ik nu op b.v. zender 1 kijk is het beeld blokkerig verstoort.. op zender 281 heb ik wel goed beeld...op bv zender 265 helmaal geen signaal heeft het misschien ook met het type tv te maken? ik heb een philips 37pfl8404/h12 aangesloten opde decoder met hdmi als ik op signaal sterkte kijk is het goed.. de arion kan dus alleen de sd zenders laden en geen mpag4 laten zien... wat is een goede vervanger van deze? ik lees veel over dreambox? is dat goed of een M7 ? kun je ook met een internet verbinding kanalen kijken? grt Mathijs
smetje limb.BE Geplaatst: 19 oktober 2013 Geplaatst: 19 oktober 2013 dan zou ik toch voor de dreambox kiezen lijkt mij een betere keuze 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen