maja Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Ik wil een satmeter kopen en toen kwam ik bij deze terecht heeft iemand deze? Kun je hier een schotel met lnb's goed mee afstellen.?
-Dennis- Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Ik heb een Satmeter Xsarius Pro8. Werkt perfect. Is te koop, als je interesse hebt, stuur me maar even PM.
Ventura Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 (aangepast) Kun je hier een schotel met lnb's goed mee afstellen? U kunt met de Xsarius Pro 02 of 08 een schotel "aardig" uitrichten. Hou er rekening mee dat de Xsarius Pro 02 een SD satelliet meter is en geen HD satelliet meter. 13 februari 2013 aangepast door Ventura
rommelaar Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Er loopt al een draadje over deze satmeter. http://www.sat4all.com/forums/topic/328606-xsarius-satfinder-pro-02/ Hier kan je waarschijnlijk voldoende info vinden. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen