nixion Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Dag beste mensen, ik leg juist mijn openbox s9HD aan en ik kan geen enkele zender meer nemen van tv vlaanderen gisteren avond wel nog. wat moet ik doen om dit weer werkent te krijgen? mvg, nixion
paardengek Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Geen idee !! Misschien wat meer informatie geven rondom jouw probleem / vraag ? Nu moet ik in mijn glazen bol kijken en de oplossing gaan voorspellen. Helaas dat kan ik niet. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
nixion Geplaatst: 12 februari 2013 Auteur Geplaatst: 12 februari 2013 ik kijk namelijk met een originele tv vlaanderen kaart maar nu doet het niets van mijn zend pakket meer ik heb niet aan mijn instellingen verandert. voor het slapen hadden we nog alle zenders toen we opstonden hadden we niets van zenders meer. wat zou het probleem kunnen zijn alle free to air zenders kunnen we nog nemen maar alle betalende zenders van tv vlaanderen met mijn originele tv vlaanderen kaart werkt niet meer kan iemand mijn helpen
Eduard07 Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Misschien heb je een update gemist? Via de TVV-site zou je een poging kunnen doen te heractiveren. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen