Ga naar inhoud


Zenderlijst voor TF7700HSCI - of is fastscan mogelijk


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Heb een TF7700HSI en zou deze graag voorzien van een firmware die een fastscan voor CD of TVV kan doen.

Ik hebt echter gelezen dat dit niet mogelijk zou zijn. Of is dit wel mogelijk ?

Kan iemand mij helpen aan een recente zenderlijst , configuratie is 19,2E en 23,5E.

 

Dank op voorhand.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Sjaak , zal het dus op deze manier moeten doen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede dag,de 7700HSI is gewoon een goed toestel.het ontbreken van een fastscan kan je toch omzeilen via de software " top set 2.0".

je moet dan wel verbinding kunnen maken via een laptop en de serieële poort van de 7700.

akkoord de eerste keer heb je daar iets meer werk aan,maar dan zijn de wijzigingen van CD of TV VL kinderspel om ze bij te houden.

je maakt zelf je favoriete lijsten enz. enz.

de laptops hebben geen seriële poort meer,maar ik gebruik een usb naar seriele adapter.

gr

guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...