joostschippers Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Vandaag heb ik het TOP HD Brits pakket genomen bij Canal Digitaal. Ik krijg er installatie, een HD recorder en schotel gratis bij. Op de site staat dit lijstje; - activatiekosten 99euro - HD recorder 0euro - schotel 0 euro - installatie 0 euro Ik heb daaronder op BESTELLEN geklikt, alles ingevuld. Nu staat er in mijn bevestigingsmail dit lijstje; - activatiekosten 99euro - schotel 0 euro - installatie 0 euro De HD recorder staat er niet meer tussen... Mensen hier ervaring mee? Dit ook gehad, en tóch wel een HD recorder gekregen zoals beloofd word op de website? Ik heb de klantenservice al gebeld, maar daar kreeg ik het antwoord: 'als het goed is wel.' Als het goed is... heb ik helaas niet zoveel aan. Ik ben bang dat ik straks aan een 2jarig abonnement vastzit, en geen HD recorder heb gekregen zoals beloofd.
Mojo Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Waaroam bellen terwijl je gewoon op het bevestigingsmailtje kan reageren. Dan heb je altijd bewijs dat je gereageerd hebt en (als ze antwoorden) ook een bevestiging van wat je nu werkelijk gaat krijgen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
joostschippers Geplaatst: 12 februari 2013 Auteur Geplaatst: 12 februari 2013 noreply@canaldigitaal.nl 'Met vriendelijke groet, CanalDigitaal Klantenservice Let op: U kunt niet antwoorden op deze e-mail'
Mojo Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Typisch CD. Zorg dat je een schriftelijke toezegging krijgt.. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Snoopy Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Ben ook benieuwd wat voor schotel dat nu is vooral qua koppen en opstelling daarvan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen