Ga naar inhoud

wavefield t90 beter als de triax 110?

Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

tonskidutch dus de hotbird  moet ik als ik voor de schotel sta ook net als op de triax rechts staan en de 28  links?

omdat ie namelijk het signaal krijgt van de voorste schotel dacht ik dat die anders gezet moesten worden

de rest vogel ik me wel uit

heb de  mogelijkheid voor een tv erbij te plaatsen dus afstellen is geen probleem

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Ik wil je wel even een raad geven als je de schotel in mekaar zet let goed op bij het bevestigen van de grote schotel aan de steunen die er achter zitten dat deze goed aanzitten tegen de schotel. Dus voorzichtig zijn met aandraaien van de bovenste 4 bouten. Anders krijg je een lichte vervorming.

aangepast door maja
Geplaatst:

hij staat en heb die beschrijving aangehouden met de hotbird in het midden op de rail gezet

alle 4 de lnb's eropgezet en afgesteld

(wel effe puzzelen maar ik heb beeld op alle 4)

voor vandaag effe voldoende  morgen proberen nog wat fine te tunen en  nog wat lnb's erbij zetten

ziet er in elk geval degelijk uit dat ding

Geplaatst:

Waar je ook even op moet letten is dat de schuifstukken die op de rails zitten niet verkeerd om zitten. De schroef waarmee je ze op de rails vastzit moet aan de achterkant zitten. De schaalverdeling dus aan de achterkant waar de coax aansluiting zit. Er zit verschil in de voor en achterkant.

Geplaatst:

denk ook al...

het kan natuurlijk, dat is het mooie van de mount

maar een virtuele in het midden of de 23,5 Oost in het midden (waar je het meest naar kijkt) lijkt beter

ciao

ook wel erg snel gedaan zeg.

Busy Line

Rose Murphy

Geplaatst:

denk ook al...

(..)

ook wel erg snel gedaan zeg.

Like a Hot Bird, zeg maar. :lol:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

dit was vandaag maar effe een test opstelling ,ben al blij dat ik nu effe beeld heb

ik ga morgen  alles weer opnieuw instellen en dan de 23 in het midden zetten

ik wil toch eens gaan voor een stuk of 8 lnb's te plaatsen

het afstellen zal  wel heeel wat uren kosten maar zo krijg ik mijn vrije tijd ook om ..lol...

maar voor vanavond effe beeld te hebben vond ik dit wel voldoende

voor een avond wat kwaliteit inboeten moet ook kunnen

en dat het zo snel gaat komt omdat ik via de balkondeur zo het plat dak oploop en daar staat mijn schotel en ken er perfect overal bij rondom dus tv erbij gezet en hoppa puzzelen maar

aangepast door blackeyes

• Moderator
Geplaatst:

Ik wil je wel even een raad geven als je de schotel in mekaar zet let goed op bij het bevestigen van de grote schotel aan de steunen die er achter zitten dat deze goed aanzitten tegen de schotel. Dus voorzichtig zijn met aandraaien van de bovenste 4 bouten. Anders krijg je een lichte vervorming.

Ik zet er aan de achterkant vulringen tussen, zodat er geen spanning en deuken in de grote reflector komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen