Dreeke Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Tot op heden heb ik heel veel plezier van m'n Big Bisat. Met ontvangst op de 28-23-19-13-5 oost en 1-5 west ben ik dik tevreden. Goede SNR en zo. Nu heb ik van iemand een Bisat gekregen met zo'n 13-19-28 oost arm. Deze schotel kan ik makkelijk naast m'n Big Bisat kwijt op het dak, maar hoe kan ik ontvangst dan het best verdelen? Wat zou ik meer kunnen ontvangen? Iemand ervaring hiermee? Groet, André
Sprietje Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 (aangepast) Beste Dreeke Je schrijft dat je met je Big Bisat dik tevreden bent. Ik begrijp dan ook niet goed wat je met die Bisat erbij nog wilt. Bepaalde lnb’s overzetten naar die schotel? Met welk nut als je nu al een prima ontvangst hebt? 13 februari 2013 aangepast door Sprietje
Erwinnaar Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Verkopen dat ding en voor dat geld een lnb houder plus lnb kopen en op je Big Bisat plaatsen op bijvoorbeeld 9 oost. gr.
Eduard07 Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 (aangepast) Tot op heden heb ik heel veel plezier van m'n Big Bisat. Met ontvangst op de 28-23-19-13-5 oost en 1-5 west ben ik dik tevreden. Goede SNR en zo. Nu heb ik van iemand een Bisat gekregen met zo'n 13-19-28 oost arm. Deze schotel kan ik makkelijk naast m'n Big Bisat kwijt op het dak, maar hoe kan ik ontvangst dan het best verdelen? Wat zou ik meer kunnen ontvangen? Iemand ervaring hiermee? Turksat? Of de andere kant op: Eutelsat 9 graden, Thor en Astra 4? Je kunt er zelf een beetje mee spelen, toch? Beetje draaien en ontdekken. Zolang de BigBisat je maar verzekert van wat je hebt en wilt houden.Afblijven! Zet wel even een paar Inverto's op die Bisat om eruit te halen wat erin zit. 13 februari 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Erwinnaar Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Andere optie is 16 Oost. Moeten er wel een paar smalle lnb's op plus dito houders. Met alleen maar smalle lnb's en houders kunnen er wel tien posities tegelijk ontvangen worden.. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen