Ga naar inhoud


nog eens enkele ervaringen met de nieuwe ToH 20


Bink

Aanbevolen berichten

'k Heb vandaag lopen stoeien met die nieuwe ToH 20, en er vielen mij een aantal zaken op:

Zo kun je in de lange EPG-lijst niet meer op toets "?" drukken voor de inhoud van het geselecteerde programma. Hij schiet dan terug naar het gewone beeld.

 

Verder viel mij op dat toen ik van radio terugzapte naar tv, de tuner even "in de war" raakte, en er twee dingen gebeurden:

1-het zwarte scherm tussen het zappen was weg (ofwel: bij het zappen bevroor het beeld van het kanaal, en sprong het over naar het volgende kanaal

2-(en dit is vooral opmerkelijk): toen ik op EPG drukte, kreeg ik de oude EPG-schermen weer terug (terwijl ik dacht dat dat er helemaal uit zou zijn gesloopt, in verband met de beperkte geheugenruimte van de Hummie)...

 

[color:"blue"] (AANVULLING: zag net op het forum van Satcity dat je inderdaad terugkunt naar de oude EPG, dus mijn voorgaande opmerking slaat nergens op)

[/color]

Iemand anders dergelijke ervaringen?

 

Verder hoop ik dat er op satcity.nl ook een aangepaste versie komt van hun "eigen" pmc-uploader. Want de huidige uploader werkt niet op mijn Win98 machine ("Systeem-fehler &H80004005 ..."), terwijl de uploader die op Satcity stond (die andere dus) wel werkte op mijn computertje.

 

Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...