Sjattuh Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Helaas maar 2 aansluitingen... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
relc Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Geplaatst: 15 februari 2013 Ok, ik ga dit weekend een setje halen met een CD receiver. Bestel dan meteen de quad LNB.
Sprietje Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Beste relc Om te kunnen bepalen of de CanalDigitaal duo-lnb past in de omgeving van Oslo, hangt af van hoever de voorzijde van de lnb van de schotel af staat op 40% van de hoogte van de schotel gemeten vanaf de onderzijde. Is het misschien een Triax 78 die 70cm breed is en 78cm hoog op het werkzame deel van de reflector gemeten? Als dat zo is, dan weet ik de afstand al. Ik heb voor je uitgerekend dat als het een Triax 78 is, de CanalDigitaal duo-lnb op die schotel past. De afstand van de twee koppen is eigenlijk 5mm te klein maar dat levert geen probleem op. Andere duo-lnb’s passen alleen maar slechter. De Astra 3 is in Oslo zwakker dan de Astra 1. Daarom moet je de kop van de Astra 23,5 in de klem zetten en hem 5,6 graden schuin zetten, d.w.z de vrijhangende kop rechts 4mm lager dan de kop die in de klem zit. Dit als je in de schotel kijkt, zie bijlage.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen