Ga naar inhoud


Smartcard overnemen, recreatie abonnement kosten?


Woobke

Aanbevolen berichten

Ik ben nu al twee dagen aan het googlen, maar antwoord op mijn vraag kan ik niet vinden. Voor gebruik in de caravan zou ik graag het Canal Digitaal recreatie abonnement aanschaffen. Wat ik alleen nergens kan vinden zijn de kosten, oke de maandelijkse kosten zijn te vinden maar dan houd het ook op.

 

Stel ik koop:

1. Een nieuwe smartcard wat zijn dan de kosten waarmee ik te maken krijg als ik een recreatie abonnement afsluit?

 

2. Ik neem een smartcard van iemand over, wat zijn dan de kosten als ik een recreatie abonnement afsluit?

 

 

Als iemand me dit duidelijk kan maken, graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 maanden later...

Wees vorzichtig met de aanschaf van een recreatieset. Ben al dagen in zuid Frankrijk aan het tobben maar ik krijg gewoon geen signaal. Kwaliteit blijft heel laag. Schotel staat netjes uitgericht met een sat finder. N al op 3 lokaties en nog niks. Als eerste gebruiker ben ik enorm teleurgesteld en zal na terugkomst de boel maar eens flink wakker schudden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een recreatie setje is inderdaad niet de beste set voor satelliet ontvangst in Europa.

Maar de prijs is wel laag. ;)

 

Maar daar gaat het hier niet over ... De vraag waarover we hier discuseren gaat over

Smartcard overnemen, recreatie abonnement kosten?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...