edbe Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 sinds enkele dagen merk ik bij discovery investigation dat de nl subs niet synchroon loopt met de vertaling....hebben meer mensen daar last van? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Mojo Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 (aangepast) Is niet de eerste keer dat dat gebeurd. Ik heb er niet echt op gelet 13 februari 2013 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
edbe Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Geplaatst: 16 februari 2013 is er dan niks aan te doen, met CD contact nemen heeft toch geen zin. we betalen voor iets wat niet goed werkt, o ja, het is van CD....... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Moderator ceesv Geplaatst: 16 februari 2013 Moderator Geplaatst: 16 februari 2013 CD krijgt het ook maar aangeleverd. Je zal het bij Discovery moeten melden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ronsworld Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Maar je neemt het signaal toch af van CD, niet van Discovery. Lijkt me logisch dat je bij de(=jou) leverancier gaat klagen dus CD en laat die het lekker uitzoeken. Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen