Ga naar inhoud


discovery investigation subs niet synchroom


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds enkele dagen merk ik bij discovery investigation dat de nl subs niet synchroon loopt met de vertaling....hebben meer mensen daar last van?

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader


Geplaatst: (aangepast)

Is niet de eerste keer dat dat gebeurd. Ik heb er niet echt op gelet

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

is er dan niks aan te doen, met CD contact nemen heeft toch geen zin.

we betalen voor iets wat niet goed werkt, o ja, het is van CD.......

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

  • Moderator
Geplaatst:

CD krijgt het ook maar aangeleverd.

Je zal het bij Discovery moeten melden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Maar je neemt het signaal toch af van CD, niet van Discovery.

Lijkt me logisch dat je bij de(=jou) leverancier gaat klagen dus CD en laat die het lekker uitzoeken.

 

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...