Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om in de VU+ultimo met geinstalleerde vti 5-0-0 smartcards te checken en in te lezen en te controleren of de providers de kaartjes hebben geactiveerd en tot welke datum?

Het gaat om een legale BIS kaart voor Hotbird en een legale canaldigitaal smartcard op astra.

Alvast dank U voor een antwoord.

Geplaatst:

Een kale VU+ vti kan geen kaarten aan.

Er zijn wel plugins (softcam) die dat wel kunnen zoals cccam

dus cccam (maar ook andere) kan wel de kaarten uitlezen

Geplaatst:

Mijn oprechte dank Pukje. Ik gebruik cccam 2.2.1 en ontvang alle kanalen correct.

Maar er is blijkbaar geen gebruikers uitlees mogelijkheid van smartcards in deze VTI 5-0-0.

Merci voor Uw snelle antwoord. we zullen de pli er weer opzetten.

Geplaatst:

hedishet,

als je het CCcam webinterface oproept kun je weldegelijk onder het tabje entitlements zien wanneer je kaart geupdate wordt

bij vti moet je daarvoor wel ook naast de cccam te hebben geladen ook de cccam.cfg laden uit de feed applicaties configs

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Zeer Geachte Mijnheer Tonskidutch, dank voor uw snelle reactie en fijn dat u zich er nog even mee hebt bemoeid want nu kan Pukje ook haar smartcard controleren. We hadden de cccam alsmede de config er al instaan en de autoupdate is gisteren geschied.

Het CCcam webinterface oproepen zullen we zo spoedig mogelijk trachten te vinden.

Merci infinement Monsieur Tonskidutch et au revoir!

Geplaatst:

Zeer Geachte Mijnheer Tonskidutch, naar aanleiding van uw bericht alles gevonden in: CCcam Info onder nr 8 "Info lokale kaarten" Superbe!

Nochtans opnieuw mijn dank.

Geplaatst:

cccam info kan inderdaad ook op de receiver zelf kijken naar de entitlements, fijn dat je er nog even aan herinnert.

is echter weer een extra plugin op de box

maar dat mag. :grin:

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Wat misschien over het hoofd is gezien, of ik lees niet goed, mijnheer gebruikt CCcam versie 2.2.1.

Is het niet beter om voor versie 2.3.0 te gaan?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Emikli,

Een interessante vraagstelling betreffende die seca2 <> seca 3 kaart van canalDIGITAAL

Hebben de settopbox kaarten of oude groene die seca3 ident nodig? om te kunnen blijven functioneren

hedishet heeft geen info gegeven over zijn kaart abo dus dat is raden.

Als het wel zo is dat (hetgeen ik niet kan nagaan met mijn eigen kaarten) zal de update van de kaart wellicht niet gaan werken over een maand of wat.

Dat ziet ie echter ook zelf in het CCcam webinterface ook bij 2.2.1 onder entitlements. inzake I4a

ciao ;)

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ja, ook ik kan dit niet meer nagaan.

Direct nadat ik de Seca 3 kaart er in had zitten, deed de Seca 2 het niet meer.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst: (aangepast)

geeft niks je kunt even goed met 2.3.0 werken

of oscam ;)  puur dvbapi < die laat veel meer in het webinterface zien over de kaart

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...